Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke mere alko i jula. Fy å spy formen er crappy.

 

Og det tror du at du klarer å holde? :eek:

 

Ja tror det. Gidder ikke risikere dette flere gang.

 

 

Der knerta jeg jule cognacen, Klarte ikke fyllesyka mer. Doktor på flaske :thumbup:

 

Kudos for at forsøkte iallefall. Skål. :D

 

Ser på reisen til julestjernen :D

 

Den er kos. :D Og Harald Heide Steen jr. er fantastisk som narren. :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg mener det kompletly seriøst. Stemora mi kan også ikke ha jul uten tre nøtter til askepot. Helt for jævlig kjedelig. Jeg har tomme "new folders" på pc-en med mer underholdningsverdi enn tre nøtter til askepot.
Jeg er også fullstendig seriøs: Kjeften på deg.

Det er jul når Askepott ruller over skjermen. Du får sitte og gjøre det du må for å komme i stemning selv, men ikke mess med Askepott.

Lol...

 

Så på Askepott når jeg var mindre, nå går det på i bakrunden mens jeg driver med andre ting. Blir for kjedelig å bare se på det. Koslig er det fordet^^

Lenke til kommentar
Haha, mamma fant en sjokoladekake på døra. En bil kom, la den her og stakk av. Dette må undersøkes.

Noen som ville være litt hyggelige denne julen da^^ Men burde kanskje være litt forsiktig med å spise den fordet :)

Hun sier nå at det var en vennine av henne som elsker å gi. Veldig oversnill. Men teit å bare stikke av igjen da :p

Lenke til kommentar
Haha, mamma fant en sjokoladekake på døra. En bil kom, la den her og stakk av. Dette må undersøkes.

Noen som ville være litt hyggelige denne julen da^^ Men burde kanskje være litt forsiktig med å spise den fordet :)

Hun sier nå at det var en vennine av henne som elsker å gi. Veldig oversnill. Men teit å bare stikke av igjen da :p

Da er det vel bare å hive innpå da^^

Lenke til kommentar

Hva faen tenker de på de som lager jule-underholdning?

 

Eventyrlesning, greit. Trivelig gammel dame med to små jenter som hører på og smiler, Greit.

 

Men helsvart samfunnskritikk om en liten jente som fryser i hjel, det hører jo ikke hjemme ilag med moderne julefeiring. Naturalismens krasse samfunnskritikk er flott den, men så avleggs.

 

Man bør holde seg for god til å dra slikt inn i juleunderholdning myntet på barn i beste sendetid...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...