Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må få med meg Askepott i morra kl.11. Gjør det hver Jul. Så da må jeg nok sette på alarm for å våkne tror jeg, hehe. :p Noen flere som ser Askepott? (Venter på reply fra L4r5...)
Selvsagt skal jeg opp og se på Askepott. <3

God ide å sette på alarm

*fikse alarmen*

Askepott er helt forferdelig.
Kjeften på deg. Du har ikke stemmerett på barnas dag en gang.
Lenke til kommentar
Jeg mener det kompletly seriøst. Stemora mi kan også ikke ha jul uten tre nøtter til askepot. Helt for jævlig kjedelig. Jeg har tomme "new folders" på pc-en med mer underholdningsverdi enn tre nøtter til askepot.
Jeg er også fullstendig seriøs: Kjeften på deg.

Det er jul når Askepott ruller over skjermen. Du får sitte og gjøre det du må for å komme i stemning selv, men ikke mess med Askepott.

Lenke til kommentar
Jeg mener det kompletly seriøst. Stemora mi kan også ikke ha jul uten tre nøtter til askepot. Helt for jævlig kjedelig. Jeg har tomme "new folders" på pc-en med mer underholdningsverdi enn tre nøtter til askepot.

Vel, det er ingen vits i å diskutere smak. Jeg er enig med deg. Flertallet er ikke det. Så vet vi det, og så holder vi kjeft om det temaet.

Lenke til kommentar
Om 24 timer på denne tiden så spises det mange tonn med ribbe og julepølse :D

Kl 21.50 er det Fritjofs jul på nrk. Er ikke jul uten den. Må også få med seg grevinna og hovmesteren :D

Ytre Enebakk :new_woot: Der bor jeg.. :p Noen som skal se på christmas vacation i kveld også på tv norge ? Begynner klokken 20.55. Blir ikke noe jul uten: Home alone,christmas vacation,3 nøtter til askepott og donald :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...