Slimda Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Good morning matey!Litt kveldsmorro for dere Og det verste er at det fortsetter. Og det er verre. Orket bare ikke og sitte å blurre ut alle navnene. Hahaha For noen høner. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er våken pga at jeg passer lillesøss nå : p god jul ;D Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God morgen småjævler! Jeg har tatt av nesten en halv kilo bare av å sitte på ræva i 4 dager. Slå den gikk du og dreit da eller? Njet. var russisken intentional? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da har jeg vært flink å stå opp tidlig i dag og levert pakker. Da gjenstrå bare den siste julevasken og pyntinga. Vurderer å legge meg litt nedpå igjen før det da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God morgen på lille julaften. I kveld blir det Grevinnen og hovmesteren! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Grevinnen og hovmesteren er ikke så nøye å få med seg for min del. Men jeg er nødt til å få med meg Tre nøtter til Askepot på julaften da. Da er det som om julestemninga blir skrudd på som en lysbryter. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God Morgen juletroll God morgen småjævler! Jeg har tatt av nesten en halv kilo bare av å sitte på ræva i 4 dager. Slå den gikk du og dreit da eller? Høhø Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God morgen på lille julaften. I kveld blir det Grevinnen og hovmesteren! Noen som vet tid de begynner ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Grevinnen og hovmesteren er oppskrytt som faen. Mer underholdning i å skrelle en klementin, så da gjør jeg så. Fikk forresten julegave fra jobben i dag. Uhorvelige 250,- i gavekort, mens resten fikk 500,- Har virkelig ikke sansen for denne høytiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Good morning matey!Litt kveldsmorro for dere Og det verste er at det fortsetter. Og det er verre. Orket bare ikke og sitte å blurre ut alle navnene. I lol'd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Good morning matey!Litt kveldsmorro for dere Og det verste er at det fortsetter. Og det er verre. Orket bare ikke og sitte å blurre ut alle navnene. Jeg fikk nettopp bekreftet noen fordommer.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Huff, nå er det faenmeg jul igjen... Blir det for kjipt å gi bort utvendig maskinpolering av bilen til mor? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Blir det for kjipt å gi bort utvendig maskinpolering av bilen til mor? Neida, høres bra ut. Om hu ikke vil ha'n tar jeg'n gjerne jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Happy lille juleaften folk1s! i loled @ pirate FB: Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hahahaha. pirate fb er awesome! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Grevinnen og hovmesteren er ikke så nøye å få med seg for min del. Men jeg er nødt til å få med meg Tre nøtter til Askepot på julaften da. Da er det som om julestemninga blir skrudd på som en lysbryter. Blir ikke jul uten Grevinnen og hovmesteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det blir så absolutt jul uten Grevinnen og hovmesteren. Faktisk blir dem hakket bedre. All denne påtvugne julestemningen er til å bli kvalm av. Gleder meg til Januar kommer. Grimmelig hilsen; Grinchen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vel...ehm..jeg har et lite problem. Pcn ville plutselig ikke lade igår og jeg tror det er kontakten der man putter inn laderen som har blitt pressa bakover, så har noen no tips til meg hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hahahaha. pirate fb er awesome! iz a noob. Hvor er den instillingen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Chef Samebror: avhengig av maskinen kan tusenlappene fort forsvinne når man har rotet det til slikt. Man skal være så forsiktig med ladekontakten at slikt ikke skjer; evt. kjøpe en mac der magsafe-pluggen hindrer det fra å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg