Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har tidenes verste fylleangst. =/

Slutt å drikke? :)

Det sier jeg hveeeeer gang.

er ikke rart det da :tease:

:blush:

Pfft, den har jeg hatt tidligere, så det har du ikke. Men do tell. :p

Nei, bare jeg som får for meg å gjøre jævlig mye teit. Jeg våknet ikke opp i Oslo i dag, f.eks. Men jeg tror ikke jeg skal si så mye mer. =P

Om nom nom, ble et par stekte egg til frokost. Digg, rly. Åh Ida nå kom jeg til å tenke på pannekaker, det hadde igrunn slått stekte egg. ^^,

Fylleangst? Did you do the weird stuff @ town? :L

Ahw! Pannekakefrokosten vår var pokker meg braaa! Savner deg. KOM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man sier at man har fyllangst, vil man jo ha spørsmål rundt det. :p

greit da... jeg skal fortelle :) men legger det i skjul for sarte sjeler...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

det som skjedde var at hun våknet på en sjørøverskute, på vei til spania for og finne spansk gull, det var da selvfølgelig ett sjørøverskute med bare jenter, og hun hadde ingen anelse om hvordan hun hadde kommet der, eller hvorfor hun hun hadde tusjet en bart i ansiktet, og lagt en banan i buksa...

så tok hun livbåten og rodde hjem...

Lenke til kommentar
Mhm, demp nysgjerrigheten deres, folkens.

<3

Neeeida. Sikkert ikke. Godt gjort å våkne i en annen by. Det har aldri jeg gjort. ^^

Mhm, demp nysgjerrigheten deres, folkens.
Når man sier at man har fyllangst, vil man jo ha spørsmål rundt det. :p

Det er ille nok å våknet opp jævlig langt vekk hjemme ifra og ikke ane hvor man er. :p

greit da... jeg skal fortelle :) men legger det i skjul for sarte sjeler...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

det som skjedde var at hun våknet på en sjørøverskute, på vei til spania for og finne spansk gull, det var da selvfølgelig ett sjørøverskute med bare jenter, og hun hadde ingen anelse om hvordan hun hadde kommet der, eller hvorfor hun hun hadde tusjet en bart i ansiktet, og lagt en banan i buksa...

så tok hun livbåten og rodde hjem...

Sladrehank. :wee:

Lenke til kommentar

Nice one ;)

Og yay, jeg har fått svar fra 3/12 ukjente personer på FB-vennelista mi om hvem de er :p

Det første svaret jeg fikk var fra ei jente som hadde ei venninne som i russetida fant meg på russ.no, så la hu meg til på msn og jeg brukte friend finder elns (hva enn som lar deg logge på med mailadressa og legge til alle kontaktene der) for å finne a og bli venn med a uten å vite hvem hu var sånn egentlig, og de to andre hadde sett på hjemmesida mi og lagt meg til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...