ViktorBravo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg får et nytt armbånd til gullklokken jeg fikk av faren(som han fikk av sin far etc.) min. Det er nok alt jeg får til jul går jeg ut ifra. Gleder meg ivertfall til den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 er det ikke litt kjipt å vite hva du får før julaften? jeg hakke så mye som sett etter eller på pakkene som eventuelt er til meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 hvilken parfyme? Basic Instinct fra Van Gils Van Gils Bruker Between sheets derifra, stort sett. Den er fantastisk. For øvrig tror jeg ikke du får ringer i hvitt gull med diamanter til 1500-2000 kroner. Muligens med andre steiner (dog, forlovelsesring uten steiner eller noe som helst (helt plain) er fort det dobbelte av det. Så det høres litt pussig ut. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 er det ikke litt kjipt å vite hva du får før julaften?jeg hakke så mye som sett etter eller på pakkene som eventuelt er til meg Jeg spurte om jeg kunne få det slik at jeg kan bruke klokken. Er ivertfall bedre å vite hva man får, da må du ikke late at du liker de 5 par svarte sokker du fikk. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Herr Brun: Så på Between sheets også, men var ikke helt han. Her kan du se en ring med hvitt gull og diamanter til 1498. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Burde jeg sove snart? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Siden jeg åpenbart ikke har et liv skal en ikke se bort fra at jeg blir å finne her en god del. Sier du liksom. Jeg må nok returnere og sitte å stirre i veggen eller lese bøker, er eneste jeg har å gjøre der jeg bor nå så bare stfu! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjeder du deg, b-real? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Men det gjør jeg... jeg venter på at Black & White 2 skal bli ferdig nedlastet. Vurderer å drikke alene, bare på trass. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah, Nord-Norge. Hvor det fungerer bedre å sette øla ute i en halvtime enn en time i kjøleskapet. -13 grader ftw Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Herlig! Jeg er akkurat kommet hjem etter biltur. Var sånn passe moro. Kald lasagne var ikke værst det heller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah, Nord-Norge. Hvor det fungerer bedre å sette øla ute i en halvtime enn en time i kjøleskapet. -13 grader ftw Det er minusgrader i hele Norge for tiden, så jeg ser ikke helt hvordan det er unikt for Nord-Norge. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha. Ikke jeg heller. Er vel rundt 10-15 minus her. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) God natt, jævler. Edit: Endret 23. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Eller, er vel akkurat rundt 0 grader hjemme. Blir digg å slippe å fryse ballene av meg her i Norge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God natt, Minus. Phew, en stund siden jeg har vært her gitt! *vinke til Knewtebassen* Driver å pakker til tur og gjør klart til morgendagen jeg. Planla egentlig en stressfri jul på hytta, alene, men neida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg