Minus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ble loff og salat til lasagnen. Tror muligens jeg skal stikke på butikken og kjøpe det kakaopulveret nå, men frister lite siden det er så kaldt ute! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ble loff og salat til lasagnen. Tror muligens jeg skal stikke på butikken og kjøpe det kakaopulveret nå, men frister lite siden det er så kaldt ute! Vi skal ha grandis til middag idag . Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Good for you EDIT: Da er det faktisk ca to timer til jeg er ferdig på jobb og må ordne resten av julegavene. Gleder meg ikke for å si det mildt. It is! Endelig kan jeg skrive UTEN at markøren hopper bakover/framover fordi jeg kommer borti touchpadden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gah, jeg vil ha sonefri dvd-brenner Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Pass på så du ikke låser den til en sone. Forøvrig kan sikkert onkel google hjelpe deg med ditt problem. Endret 22. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kvelden er fin, men jeg kjeder meg. Kanskje du har et flott forslag til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Joda, sitter å ser på program om Aylar Lie på TV2... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Pass på så du ikke låser den til en sone. Forøvrig kan sikkert onkel google hjelpe deg med ditt problem. Ja, jeg er obs på det der. Har lett litt, men finner bare folk med sånn halvveis det samme problem som meg, som ender opp med å lage sin egen firmware, den er jeg mer skeptisk til at jeg klarer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kvelden er fin, men jeg kjeder meg. Kanskje du har et flott forslag til hva jeg kan finne på? Jeg syns du kan gjøre noe julete...? Jeg for min del jobber med siste del av gaven til pappa. Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Joda, sitter å ser på program om Aylar Lie på TV2... Nei, så spennende. Slå over på Viasat 4, The Simpsons går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Joda, sitter å ser på program om Aylar Lie på TV2... Nei, så spennende. Slå over på Viasat 4, The Simpsons går. Har ikke Viasat 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nesj, se Eurotrip jeg. Og så Skjult, Labyrinth, Chocolat, Hook, The Nightmare Before Christmas, Interview with a Vampire og så The Julekalender. Chill. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Grei nok Enn du? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Joda, sitter å ser på program om Aylar Lie på TV2... Nei, så spennende. Slå over på Viasat 4, The Simpsons går. Har ikke Viasat 4 Alt håp er ikke ute forde http://www.wtso.net/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ah, jeg digger Eurotrip Trenger litt slikt av og til, trenger ikke tenke, eller konse for å følge med. Italieneren er fantastisk, musikken også <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Grei nok Enn du? Jeg er sliten og gruer meg til jobb i morra, ellers har jeg det finfint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei, folkens! Har dere en fin kveld? Joa. Driver med julevask. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er varmt her Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Grøss. Håper jeg slipper unna med å pynte litt rundt omkring og kanskje skvette litt grønnsåpevann i krokene på rommet mitt. Orker ikke å vaskehhh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg