TheKims Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Spareribs med sur søt saus ruler mer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Julen er så stress som man gjør den til selv. Jeg tror de fleste av oss kan nyte godt av å gire ned et par hakk og jekke litt ned på forventningene og kravene man stiller til seg selv andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 HA HA HA HA HA! Sjur you roxx! Er fanden 30 minus her idag og jeg som skulle ut på ski Ha ha ha, damn! Galskap :| Jeg har vondt inni meg, etter å ha hørt sjur synge. Det ble for awesome for deg? Oh, om OTbaren regnes med har jeg 3500 innlegg flere enn de som står. Det er i overkant mange. Hadde OT-baren og Sosialt og slikt regntes med, hadde jeg hatt ca 23k fler enn de som står, det skremmer meg. Julen er så stress som man gjør den til selv. Jeg tror de fleste av oss kan nyte godt av å gire ned et par hakk og jekke litt ned på forventningene og kravene man stiller til seg selv andre. Hør, hør! Dog, om jeg hadde giret ned et par hakk, hadde jeg vel sovnet eller dødd eller noe sånt, jeg er jo så nedgira som man kan få det, og har til gode å vite hvordan det er å være stresset Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 What, to Datasmurf(er)? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) What, to Datasmurf(er)? Good God, what has this world turned to.. Endret 22. desember 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tror jeg tar meg et par tyrker for å se om man får sove. 3 timers søvn i natt var litt lite kjenner jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Yay, i morgen skal jeg HJEM! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 What, to Datasmurf(er)? Jeg er populær og har en copycat ;D Men i motsetning til Ida, så tar jeg ikke sånn på vei Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (...) Dog, om jeg hadde giret ned et par hakk, hadde jeg vel sovnet eller dødd eller noe sånt (...)Hehe, dette er min humor. Hvordan går det med foldingen forresten? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg spiser småkaker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 åja det var to forskjellige smurfer. trudde du bare hadde endra bilde i starten jeg, sjur Vivaldi - Four seasons - winter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (...) Dog, om jeg hadde giret ned et par hakk, hadde jeg vel sovnet eller dødd eller noe sånt (...)Hehe, dette er min humor. Hvordan går det med foldingen forresten? He he ^^ Har foldet i et strekk siden forrige onsdag, så det burde da gå greit i alle fall Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nydelig. Jeg kjøper meg en ny maskin for folding i dag, laptopen formelig trygler meg om å holde opp hver gang jeg pisker den i gang med en ny foldejobb. Jeg lurer dog på hvem det var som sto for det enorme hoppet i poeng for noen uker siden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva er denne foldingen dere snakker om? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvorfor ikke folde for diskusjon.no's team og ikke bare DNFK ? :] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hva er denne foldingen dere snakker om?Vi prøver å kurerer kreft ved hjelp av våre datamaskiner. Vi får poeng basert på hvor mye vi bidrar til prosjektet, og basert på dette konkurrerer vi mot andre. Hardware.no har sitt eget lag, og Den nye Forumkaféen har sin egen bruker under dette laget. Hvorfor ikke folde for diskusjon.no's team og ikke bare DNFK ? :]Om du folder for DNFK folder du også for team Hardware.no. DNFK er bare en bruker under team hardware.no, ikke et eget lag. Målet er at DNFK skal bli en av de største bidragsyterne under team Hardware.no, et mål som ingen av oss vil klare å nå alene men som er oppnåelig om vi står sammen. For øyeblikket er vi på 430-plass blant de 1000 beste folderne under team Hardware.no. Endret 22. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Godt spørsmål. Prøve noe nytt, ikke følge strømmen? fargoth, jeg holdt på å brenne opp laptopen min i natt, da jeg glemte den i senga, under dyna Merka at noe var fishy da det begynte å lukte brent, løp bort til senga, brant meg på laptopen, så noe som så ut som en fucka skjerm da jeg åpna lokket, fikk skrudd den av, tatt ut strøm og batteri og lagt de hver for seg for å kjøles ned Var litt skeptisk da jeg sto opp i dag, for å se om den fortsatt var i live eller ei Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ahaa, neidaså Er ikke folding med laptop ganske svakt? Egentlig CPU idetheletatt. (GPU folder x ganger bedre) Vurderer å ta opp foldingen igjen for team hardware.. Endret 22. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vi prøver å kurerer kreft ved hjelp av våre datamaskiner. Vi får poeng basert på hvor mye vi bidrar til prosjektet, og basert på dette konkurrerer vi mot andre. Hardware.no har sitt eget lag, og Den nye Forumkaféen har sin egen bruker under dette laget. Jeg forsto ikke helt greia, men det er sikkert kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg