Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Convinced, I am not!

Jeg kan være veldig overbevisende, men jeg føler at hvis jeg bruker de teknikkene her, blir du ikke egentlig overbevist allikevel.

Jeg vil kanskje ikke overleve?

Dagen etterpå kanskje VG starter opp en "drept av sine jenter"-kampanje?

Lenke til kommentar
Ikke spør hva som skal til for å bli akseptert. Bare. Skli inn. Stealth-like-ninja-style. :ph34r:

Det jeg gjorde for å bli akseptert i SO6 var å valse inn som om jeg eide den. Det funka :wee:

Det var ikke min strategi i det hele tatt. Sånt fungerer ikke i lengden. LiZm. Man skal vinne folkets tillit. Og beholde den.

Lenke til kommentar
Nie, du kan tilbe Demille med meg, just for fun mer som.

Eller norrøne guder. Sistnevnte er tøffest, er visst ikke positivt å tilbe forumbrukere =/

Hm. Jamen, sånn sett så tilber jo jeg allerede Eplefe. Hun svarer jo også da, litt for ofte, nesten. Må liksom ha noe mer mystisk.

Det er da de andre også! Eventuellt, så har man småguder som Extra. De funker jo de også. Eventuellt profeter som Flax. Your choice.

Ooooh. Flax. Jeg begynner den 15. =D

Ikke spør hva som skal til for å bli akseptert. Bare. Skli inn. Stealth-like-ninja-style. :ph34r:

Det jeg gjorde for å bli akseptert i SO6 var å valse inn som om jeg eide den. Det funka :wee:

Åh. Så du bare lot som?

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at du tror jeg er ikke-voldelig, i alle fall.

Hvem sine jenter? :p

Du virker nok ikke særlig ikke-voldelig.

Det var forøvrig et pun på VGs flotte drept av sine menn. Hvem vet, kanskje jentene også kan bli voldelige, og få litt oppmerksomhet for det. What you say?

Lenke til kommentar

Enig med kibs her. Hvem sine jenter? Hva? Svar! *leke sjalu machomann*

Argh, denne postehastigheten. :/

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det var ikke min strategi i det hele tatt. Sånt fungerer ikke i lengden. LiZm. Man skal vinne folkets tillit. Og beholde den.

*Vifter med "Steng emnet"-knappen*

Lenke til kommentar
prøve å begrense meg i hvertfall :p

jeg har ivartfall IKKE troen på att du kan klare det... :p

Vintermåne kan sikkert lage undersøkelse av det. :D

F*** navneskifte.

Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå :p

Lenke til kommentar

*Vifter med "Steng emnet"-knappen*

Just calm down, calm down, keep your finger in check. Nobody needs to get their feelings and social-life hurt.

Okay?

Lenke til kommentar
prøve å begrense meg i hvertfall :p

jeg har ivartfall IKKE troen på att du kan klare det... :p

Vintermåne kan sikkert lage undersøkelse av det. :D

F*** navneskifte.

Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå :p

Du bare klarte å få lirt det av deg på en veldig subtil indirekte måte? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...