Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Da skal jeg mekke mølje snart. Oh, så godt det blir. Kjøre i meg syltelabber også. Mmmh, oksetunge Mølje sier du? Jeg tror jeg begynner å like deg.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Da skal jeg mekke mølje snart. Oh, så godt det blir. Kjøre i meg syltelabber også. Mmmh, oksetunge Mølje = fersk sei = power nap Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dagens forsnorsking: "Fuck me sideways! - Runk meg i revers!" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mølje er egentlig et utrolig ekkelt navn på en matrett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mølje sier du? Jeg tror jeg begynner å like deg.. Du veit hva mølje er? Mølje = fersk sei = power nap Fersk sei, what? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mølje = fersk sei = power nap Fersk sei, what? Det finnes både fiskemølje og kjøttmølje. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det finnes både fiskemølje og kjøttmølje. Mølje med fisk høres jo bare vemmelig ut. Og jeg liker fisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mølje sier du? Jeg tror jeg begynner å like deg.. Du veit hva mølje er? Selvfølgelig, jeg er ikke helt retard. Mølje = fersk sei = power nap Fersk sei, what? Han mener nok mølje lagd på fisk, som forøvrig er det jeg liker best. Fersk seimølje Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Usj, nei, mølje skal lages på ribbe, tunge, forskjellige skinker, løk, purre og nellikspiker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det finnes både fiskemølje og kjøttmølje. Mølje med fisk høres jo bare vemmelig ut. Og jeg liker fisk. Fiskemølje spiser de mye av oppe i nord, de har jo lange tradisjoner med å ete på torsk og slikt istedenfor kjøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Usj, nei, mølje skal lages på ribbe, tunge, forskjellige skinker, løk, purre og nellikspiker. Noensinne prøvd mølje lagd på fisk? Så sant den som tilbereder ikke fucker opp, og klarer å tilberede leveren rett, så det ikke smaker bare tran er det helt nydelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Fiskemølje spiser de mye av oppe i nord, de har jo lange tradisjoner med å ete på torsk og slikt istedenfor kjøtt. Ingen overraskelse. Halfbreeds må jo vri noe bra til å bli crappy. Rullekraft og ribbefett has i en kasteroll og varmes opp, det tilsmakes med salt og pepper. Så bryter man flatbrød oppi kjelen med kraft og fett. Dette kan og gjøres på den enkeltes tallerken. Her er det uansett viktig at alt er varmt, også tallerkener. Det er best å bruke flatbrød uten poteter gjerne et litt hardt flatbrød så det ikke blir for grøtaktig. Haha, failure. edit: Noensinne prøvd mølje lagd på fisk? Har du noensinne blitt voldtatt i ræva av en orangutang? Endret 21. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har aldri høyrt om mølje før nå, men det høyrtes litt nasty ut Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er nordfra, og jeg hater mølje. Altså faen, hva tenkte de som kom på retten for første gang? "Næi, ka vi ska kall dettan?" "Æsj, dettan e jo bære mølja!" "Genialt! Vi kalla det mølja!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har aldri høyrt om mølje før nå, men det høyrtes litt nasty ut Alle disse gamle tradisjons-fylte rettene er jo det for folk som ikke tåler stort. Smalahove f.eks. Folk kan spise pinnekjøtt som er så godt som det samme bare fra en annen del av kroppen, men med en gang maten har øyne, tenner og ører blir det for ille. Men muskelen som presser ut møkka til kua betaler de gjerne masse for. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 God Kveld troll Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 God Kveld troll Jeg er et sultent troll. Mat meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 *mate med pølse* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Fiskemølje spiser de mye av oppe i nord, de har jo lange tradisjoner med å ete på torsk og slikt istedenfor kjøtt. Ingen overraskelse. Halfbreeds må jo vri noe bra til å bli crappy. Noensinne prøvd mølje lagd på fisk? Har du noensinne blitt voldtatt i ræva av en orangutang? Der er jeg forøvrig enig, folk nordfra er litt..ja.. Det slår forøvrig tilbake på meg også, halve slekta er jo nordfra.. Nei, og jeg tror jeg står over å bli voldtatt av aper med oransje hår. Endret 21. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) jeg tror jeg står over å bli voldtatt av aper med oransje hår. Nei du foretrekker vel kanskje litt mindre nerdy, svette dudes. edit: Det slår forøvrig tilbake på meg også, halve slekta er jo nordfra.. Det forklarer mye. Endret 21. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg