Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt svineinnfluensa. Moro, siden jeg jobber med mat og sjefen nektet meg å dra hjem selv om jeg var syk og hadde feber. Vel vel, i dag skal jeg kjøpe litt julegaver og bare slaske på forumet tror jeg. Akkurat nå har jeg laget meg iste fra pulver, og det smakte veldig bra. Apropos pulver, så minner det meg på at jeg må kjøpe pulverkakao som Glimti og Pinup snakker om! :)

Lenke til kommentar
Røyk i dusjen er det samme som kylling på fatet mens du er på crappern.

ps: Vann og røyk fungerer egentlig veldig dårlig.

Ser overhodet ikke sammenligningen.

Man holder forøvrig bare røykehånda og røyken nogenlunde unna vannet, og vasker den til slutt.

Lenke til kommentar

Man holder forøvrig bare røykehånda og røyken nogenlunde unna vannet, og vasker den til slutt.

Jeg ser ikke hvorfor man skal vaske røyken i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Herregud jeg vil bort herfra. Jævla tullinger som ruser seg selv så de ikke vet hvor de er. Ene karn våkna akkurat å pisset ut hele kjøkkenet. Synd man har så lite penger for tiden

The what now?

De drikker seg så dritings som de kan, Så bestiller de "røyk" å blir helt mongo, å klarer ikke å skjønne hvilket univers de er i. For dere som er for å legalisere hasj kan komme hit å vaske kjøkkenet.

Flyttet nedover for å kunne ha min sønn, Men aldrig om jeg tar han inn i gale huset her. Synd det er så lite hybler å finne i rogaland.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor man skal vaske røyken i det hele tatt.

Røyk er jo skittent. Det sier mor.

Lenke til kommentar

Dovito: Jeg har virkelig prøvd, Men med en gang de får alko innabords er det glemt.

Har prøvd å løse det med vold å, Men endte bare med at ene duden så ut som fester, å lille pinkyen min ble skakk. Den er forreste skakk etter 3 uke enda.

Blir det mere kødd fra dem så ringer jeg snuten.

De er mine søskenebarn så håper jeg slipper...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...