Olum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvor lang tid tar det fra du skriver "Nei" til du får svaret "jo" og linken? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Herregud jeg vil bort herfra. Jævla tullinger som ruser seg selv så de ikke vet hvor de er. Ene karn våkna akkurat å pisset ut hele kjøkkenet. Synd man har så lite penger for tiden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Herregud jeg vil bort herfra. Jævla tullinger som ruser seg selv så de ikke vet hvor de er. Ene karn våkna akkurat å pisset ut hele kjøkkenet. Synd man har så lite penger for tiden The what now? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har hatt svineinnfluensa. Moro, siden jeg jobber med mat og sjefen nektet meg å dra hjem selv om jeg var syk og hadde feber. Vel vel, i dag skal jeg kjøpe litt julegaver og bare slaske på forumet tror jeg. Akkurat nå har jeg laget meg iste fra pulver, og det smakte veldig bra. Apropos pulver, så minner det meg på at jeg må kjøpe pulverkakao som Glimti og Pinup snakker om! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvor lang tid tar det fra du skriver "Nei" til du får svaret "jo" og linken? Det er snakk om sekunder. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk i dusjen er det samme som kylling på fatet mens du er på crappern.ps: Vann og røyk fungerer egentlig veldig dårlig. Ser overhodet ikke sammenligningen. Man holder forøvrig bare røykehånda og røyken nogenlunde unna vannet, og vasker den til slutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk i dusjen er det samme som kylling på fatet mens du er på crappern.ps: Vann og røyk fungerer egentlig veldig dårlig. Ser overhodet ikke sammenligningen. Man holder forøvrig bare røykehånda og røyken nogenlunde unna vannet, og vasker den til slutt. Jeg ser ikke hvorfor man skal vaske røyken i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Herregud jeg vil bort herfra. Jævla tullinger som ruser seg selv så de ikke vet hvor de er. Ene karn våkna akkurat å pisset ut hele kjøkkenet. Synd man har så lite penger for tiden The what now? De drikker seg så dritings som de kan, Så bestiller de "røyk" å blir helt mongo, å klarer ikke å skjønne hvilket univers de er i. For dere som er for å legalisere hasj kan komme hit å vaske kjøkkenet. Flyttet nedover for å kunne ha min sønn, Men aldrig om jeg tar han inn i gale huset her. Synd det er så lite hybler å finne i rogaland. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Idiotiske folk. Fortjener en lærepenge av et eller annet slag. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk i dusjen er det samme som kylling på fatet mens du er på crappern.ps: Vann og røyk fungerer egentlig veldig dårlig. Ser overhodet ikke sammenligningen. Man holder forøvrig bare røykehånda og røyken nogenlunde unna vannet, og vasker den til slutt. Jeg ser ikke hvorfor man skal vaske røyken i det hele tatt. Røyk er jo skittent. Det sier mor. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Da går flyet mitt til Thailand om 5 timer Kos dere i snøfokken Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Idiotiske folk. Fortjener en lærepenge av et eller annet slag. De er kun 2 så trenger bare en til for å lære dem en lekse. Er så trasig når dem kun skal lage kvalme hele tia. Naiv som jeg var trodde jeg det skulle fungere å leie i lag med dem. Never more Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Snakk med husieger om hvordan de oppfører seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 "Pakke, pakke," sa gutten og følte seg bittelitt flinkere enn i natt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Flyet hjem fra Helsinki er forsinka Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) snip Sjur, hvis det ble postet noen merkelige kommentarer på facebook-bildene dine i går fra min bruker, så var det ikke meg. Endret 21. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Snakk med husieger om hvordan de oppfører seg. Huseier har allerede vært her. 2 hull i veggen som jeg har fyllt med byggeskumm + spakkell. Det værste er at de aldri husker noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Snakk med de i Edru tilstand, de må vel ha såppas mye i hue at de forstår at de ikke kan oppføre seg sånn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dovito: Jeg har virkelig prøvd, Men med en gang de får alko innabords er det glemt. Har prøvd å løse det med vold å, Men endte bare med at ene duden så ut som fester, å lille pinkyen min ble skakk. Den er forreste skakk etter 3 uke enda. Blir det mere kødd fra dem så ringer jeg snuten. De er mine søskenebarn så håper jeg slipper... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Da skal jeg mekke mølje snart. Oh, så godt det blir. Kjøre i meg syltelabber også. Mmmh, oksetunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg