Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Til de evige jaktmarker. Jeg er forøvrig fæn av en tekopp i dusjen. Når vi snakker om drikke i dusjen. Jeg ble kvalm av å drikke Siesta (apelsin brus) i dusjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket! Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg ble kvalm av å drikke Siesta (apelsin brus) i dusjen. Tror dusjen var irrelevant. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket! Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved Har du vaska først da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Søvnparalyse er også ganske jævlig. Ganske gøy og når man blir vant til det Nåja, gøy er det ikke. Hadde en periode hvor jeg av en eller annen grunn opplevde det der ganske regelmessig(et par ganger i uka i løpet av en måned) og i starten var det like lite kult hver gang, men den siste uka skjønte jeg jo hva som skjedde selv om jeg halvsov og bare ventet på at det gav seg. Å ligge å vente på å kunne bevege seg i 30min er bra kjedelig. Fikk et lite innblikk i hvordan det er å være krøpling riktignok og det forsterket bare mitt ønske å om at noen kverker meg om noe skulle skje. Ikke faen om jeg vil være downsy. 30 minutter var nå lenge da. Har selv bare hatt det i maks 30 sekunder. Jeg hallusinerer i tillegg, som gjør greia mye mer skremmende^^, Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er vel avhengig av at man røyker til vanlig da, om du er ikke-røyker er jeg ikke overraska. Jeg røyka før. Jeg hallusinerer i tillegg, som gjør greia mye mer skremmende^^, Har jeg kun gjort en gang, men da var jeg i tillegg så redd at jeg hadde fukta senga om det hadde vært no i tanken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Edit: Innlegget fra i natt når forumet ble nede Endret 21. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gah, barna nå til dags altså Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk i dusjen er det samme som kylling på fatet mens du er på crappern. ps: Vann og røyk fungerer egentlig veldig dårlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket! Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved Har du vaska først da? Klabert, long time ago! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Bjarne nå til dags altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hender jeg tar en røyk hvis jeg bader, men det er egentlig det.Det er jo bare digg da. Et varmt bad, en røyk, en øl og en god bok og alt er lykke. Endret 21. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 En joint rett før man går i dusjen er også utrolig digg. Slik at du dusjer mens du er på det mest intense. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Bjarne nå til dags altså Bjarne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Et varmt bad, en røyk, en øl og en god bok og alt er lykke. Det er sånt jeg savner ved å røyke. Koser litt på en av pipene mine nå og da riktignok, men er ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Bjarne nå til dags altså Bjarne? Who? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har opplevd det nye msn-viruset hvor man blir spurt om det vokser sopp om vinteren? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har opplevd det nye msn-viruset hvor man blir spurt om det vokser sopp om vinteren? wat? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Infisert: visste du at det vokser sopp om vinteren? Jeg: nei :o Infisert: jo;s Infisert: visste det heller ikke, men skjekk: *truende link* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 NO KJEME EG Å TAR DEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg