Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket!

 

Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved :)

Lenke til kommentar
Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket!

 

Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved :)

Har du vaska først da?

Lenke til kommentar
Søvnparalyse er også ganske jævlig.

Ganske gøy og når man blir vant til det :)

Nåja, gøy er det ikke. Hadde en periode hvor jeg av en eller annen grunn opplevde det der ganske regelmessig(et par ganger i uka i løpet av en måned) og i starten var det like lite kult hver gang, men den siste uka skjønte jeg jo hva som skjedde selv om jeg halvsov og bare ventet på at det gav seg. Å ligge å vente på å kunne bevege seg i 30min er bra kjedelig. Fikk et lite innblikk i hvordan det er å være krøpling riktignok og det forsterket bare mitt ønske å om at noen kverker meg om noe skulle skje. Ikke faen om jeg vil være downsy.

30 minutter var nå lenge da. Har selv bare hatt det i maks 30 sekunder. Jeg hallusinerer i tillegg, som gjør greia mye mer skremmende^^,

Lenke til kommentar
Røyk og drikke i dusjen fungerer utmerket!

 

Da har jeg vært ute og kjøpt meg oppblåsbar madrass til å bytte ut den vonde senga jeg har på Steinkjer, samt hvit hårspray til hårveksten i ansiktet til julaften, to flasker cava og frokost. Liker hvordan denne dagen går. På onsdag skal jeg begynne å pynte til jul, og nå skal jeg ut for å bære ved :)

Har du vaska først da?

Klabert, long time ago!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...