Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) skal ikke protestere der ivartfall... hørt noe av within temtation? der er også en utrolig fin og kraftig stemme Nei, har ikke hørt på metall på en stund. Har vært deppa, så det ble mest depperock. Slik som Good Charlotte og My Chemical Romance. Jeg hører på det meste innen rock og metall. Grensen min er black-metal... Men jeg skal sjekke, takk for tipset... gonjimann Emo? Nope, bare depping. Kanskje litt emo, når jeg tenker meg om Endret 3. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I repeat, you are all emos! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I repeat, you are all emos! Jess, og du er en svett og ekkel nerd. Da er vi vel enige... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hør på Stream of Passion. Det er fin metal med jentevokalist Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Blanding av syrerock, jazz, latinamerikansk folkemusikk og metal, sånn ca. høres ut som en merkelig blanding Dere er emoer, alle sammen! for min del går det oftest i band som braking benjamin, sonata artica og slikt dream theatre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Within temptation, lacuna coil, Entwine, Sonic syndicate, Wolfmother, Bigbang, Megadeth...det er en uendelig liste, så jeg stopper der. Endret 3. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 uendelig er den nok ikke... men sikkert ganske lang Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hjelp! Vet ikke om det er helt lov å spørre, men jeg prøver. skal gå tur med mushi idag, men jeg skulle sende henne melding. Så har jeg rota vekk nummeret Kan noen være kjempekjempegreie og sende meg det på PM? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 for min del går det oftest i band som braking benjamin, sonata artica og slikt dream theatre Sonata. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg føler meg drapslysten. Hvorfor i helsikke kan ikke Telenors nettsider virke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hjelp!Vet ikke om det er helt lov å spørre, men jeg prøver. skal gå tur med mushi idag, men jeg skulle sende henne melding. Så har jeg rota vekk nummeret Kan noen være kjempekjempegreie og sende meg det på PM? hadde jeg hatt det, skulle du fått det... men har det dessverre ikke Jeg føler meg drapslysten. Hvorfor i helsikke kan ikke Telenors nettsider virke? rett og slett fordet det er telenor? den virker foresten her Endret 3. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 rett og slett fordet det er telenor? Kanskje jeg trenger en annen mobiloperatør... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kanskje jeg trenger en annen mobiloperatør... *hint* tele2 *hint* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk tak i Astrid - eller omvendt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk tak i Astrid - eller omvendt Kos dere på turen^^. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skjer i den godeste forumkafeen i dag? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ingen er her. \o/ ONOES. Jeg stod nettopp opp og.. hm.. burde lage meg frokost! Yeis. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Et stk bigOne er på vei inn i ovnen i dette øyeblikk! frokosten sin det! ^^, sammen med cola<3 Edit: KAKE<3 Endret 3. februar 2008 av Ezpen91 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skjer i den godeste forumkafeen i dag? Jeeeg sitter på en nettcafe i oslo, på hotellet og kjeder meg . Skal snart til pappa og søs en tur..og så i kveld er det konsert Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Herregud. Her har jeg gitt hunden mat og laget mat til meg selv, og dere har prestert å skrive fem innlegg. Søtt *gomle omelett* Hva skjer i den godeste forumkafeen i dag? Jeeeg sitter på en nettcafe i oslo, på hotellet og kjeder meg . Skal snart til pappa og søs en tur..og så i kveld er det konsert Bor ikke du i Oslo da? Hvorfor på nettcafé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg