Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeah jeah, da har unlocka alle karakterene på SF4 ... Whatnot to do nao? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeah jeah, da har unlocka alle karakterene på SF4 ... Whatnot to do nao?Ut og flå rev. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 SF4 ?? Strit faighter fyra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Alle er vel ute og handler sisteliten gaver tenker jeg. Oh shit, det minner meg på at jeg må kjøpe inn siste gave.. Hvorfor svarer du ikke på msn? Tardface. Fordi jeg ikke er på msn nå? Hvis du ser meg pålogget nå er det fordi jeg av en eller annen grunn har automagisk logget på maskinen hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har alle gavene, men gikk tom for gavepapir da jeg sku pakke inn til Danielzu -_- Så må jeg kjøpe meg en ny seng og noe laken og sånt også. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ligger i senga og føler at jeg må spy anytime. Så satt en bøtte ved siden av for sikkerhetsskyld. Hvorfor? Jo det skal jeg si dere, geriljakardio er det jævligste på denne jord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Alle er vel ute og handler sisteliten gaver tenker jeg. Oh shit, det minner meg på at jeg må kjøpe inn siste gave.. Siste liten? Når stenger butikken for siste gang før jul? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var ikke jeg som skjøt den eller foretok den beslutninga Glimti . For min del må de bare skyte reven, i dont care. Ettersom du ikke bryr deg er det fortsatt morsomt med nick og avatar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ligger i senga og føler at jeg må spy anytime. Så satt en bøtte ved siden av for sikkerhetsskyld. Hvorfor? Jo det skal jeg si dere, geriljakardio er det jævligste på denne jord. Gale pike. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ligger i senga og føler at jeg må spy anytime. Så satt en bøtte ved siden av for sikkerhetsskyld. Hvorfor? Jo det skal jeg si dere, geriljakardio er det jævligste på denne jord. Lol? Har det noe effekt med Geriljakardio da? For min del var alt bare hoaks når jeg holdt på og fikk mer ut av 40 minutter med anaerob intervaltrening. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har bare gjort det to ganger, så om det har noen effekt vet jeg ikke enda, men håper da det. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Søvnparalyse er også ganske jævlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har bare gjort det to ganger, så om det har noen effekt vet jeg ikke enda, men håper da det. Siden september nå har jeg gått ned 16 kilo med styrke og anaerob intervaltrening om en annen. Hadde jeg droppa styrketreninga hadde jeg vel vært på rundt 20 kilo ned nå. Tatt av fra 105 centi til 88 centi rundt magen og Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Søvnparalyse er også ganske jævlig. Ganske gøy og når man blir vant til det Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Nei, det her ikke ikke noe jeg vil bli vandt til. Jeg liker faktisk å kunne bevege kroppen min når jeg vil. Jeg trenger ikke bli vandt til det heller. Jeg har ikke narkolepsi, akkurat. Endret 21. desember 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Åssen telefon har kompisen til Iron Man ? Endret 21. desember 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Lol? Har det noe effekt med Geriljakardio da? For min del var alt bare hoaks når jeg holdt på og fikk mer ut av 40 minutter med anaerob intervaltrening.Om ikke annet bedrer det ihvertfall kondisjonen. Jeg håper bare at hun spiser før hun går i gang, og at hovedfokuset ligger på kostholdsendringer og ikke hvilken intervalltrening som gir best effekt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mikkel: Wow, gratulerer. Jeg har gått ned 10.8 kg siden sept uten særlig trening, så håper på at ting går raskere nå. Fargoth: Åjada, spiser veldig sunt og variert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blir mer trening nå. Skal begynne med skigåing en gang i uka siden jeg fikk ett par nye ski ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg