Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimti: Hm, det er i hovedsak to "avdelinger" med hver sin bar. Den ene er mer rolig, i form av sittegrupper/lounger og den andre delen har benk ved veggen og noen små bord foran. I sistnevnte rom er det dansingen foregår. Der er stilig tapet, og fargene går mye i brun og beige.

 

Edit: Musikken som ble spilt på lørdag var av typen house/trance. (Er svært usikker på sjangernavn i forhold til den musikken der.)

 

Glimti/Pinup: Ja, virker sånn. Stefaren min våkner veldig lett, og da blir han alltid så sur. Så da får jeg heller fikse kakao i morgen etter skolen. Tror forresten ikke vi har ferdigposer. Synes å huske at de smaker.. Vann? Har de blitt bedre den siste tiden?

 

Høres ikke ut som et utpreget discotek. Hater dansing selv ved mindre jeg har drukket fra feks. 15:00 til 22:00 og så begynner å danse så jeg er forøvrig ikke den til å uttale meg.

 

Ang. ferdigkakao spørs det hvor mye pulver du har i. Om du følger instruksene fra posene er det altfor lite pulver i så jeg har for lengst godt over til å ta pulver fra boks.

Lenke til kommentar

God morgen, Jann - Ove.

 

Glimti: Hørtes ikke dumt ut det med boks, altså. Kanskje jeg skal kjøpe en slik en i morgen, da. Siste skoledag for året i morgen, og jeg begynner 12.10 og er ferdig 14:40, deilig!

 

Edit: Tar kvelden jeg. Natta folks!

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Jeg elsker ferdigposene. Når jeg har lyst på kakao, vil jeg ha det der og da, og orker ikke drive å lage det. Aner ikke hvordan man gjør det engang..

Sorry meg, men du vet ikke hvordan du lager... kakao?

Når jeg aldri har lagd det, hvordan skal jeg vite det da?

Jeg forstår at det består av melk, kakaopulver og sukker, men mengder har jeg ikke peiling på nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...