Mikkel™ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da har jeg laga en bomullsgård og omgjort duden min til neger på farmville Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Cypheron: Leste nettopp samme sak. Triste greier. :/ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 you guys, går det an at ein kan endre på kvifor nokre vennelister som kan sjå bilder som er tagga med deg på facebook? Og noko som gjer at facebook automatisk spør om kven som kan sjå bildene? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 En av de kuleste filmene dette tiåret. Gled deg. Nåja, det er vel å dra det milevis for langt. Om ikke dette er den eneste filmen du har sett på ni år riktignok. Den er tidvis utrolig kul og tidvis "la meg dø, dette for ille"-kjedelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God dag! Minus danset på dansegulvet i går. Veldig spennende, da jeg ikke driver med slikt, egentlig. Kom meg også inn på 20-års utested selv om jeg ikke er 20. Sist jeg gjorde den feilen å bevege meg ut på et dansegulv var på en bursdag for noen år siden. Skal drikke før jeg gjør noe sånt. Hva slags utested var det? Fjortisfyll eller et sted det var verd å være? Hm, nå er ikke jeg så veldig erfaren med utesteder, men det er det utestedet med høyest standard jeg har vært på. Både innredningsmessig, musikkmessig og folka som henger der er 20-35 år. Folk liker å danse der, i motsetning til det andre utestedet jeg var på. Der sitter folk kun ute på verandaen og røyker og roper "alle ska få" i ordentlig Kristian Valen-stil, noe jeg begynner å bli utrolig lei av. Et discotek du var på? Var det et skikkelig sted? At folk liker å danse betyr ikke nødvendigvi at de er flinke til å danse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 En av de kuleste filmene dette tiåret. Gled deg. Nåja, det er vel å dra det milevis for langt. Om ikke dette er den eneste filmen du har sett på ni år riktignok. Den er tidvis utrolig kul og tidvis "la meg dø, dette for ille"-kjedelig. Jeg har nok sett en del fra dette tiåret. Inglourious Basterds er på topp 20 fra 2000-2009 i alle fall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Inglourious Basterds er på topp 20 fra 2000-2009 i alle fall. Deler av den er det. Deler av den filmen var helt utrolig bra, men noen deler var bare helt forferdelig kjedelig også. Greit at alt ble tvinnet sammen på slutten, men ffs. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Inglourious Basterds er på topp 20 fra 2000-2009 i alle fall. Deler av den er det. Deler av den filmen var helt utrolig bra, men noen deler var bare helt forferdelig kjedelig også. Greit at alt ble tvinnet sammen på slutten, men ffs. Mange som synes det har jeg merket. Selv synes den aldri var kjedelig. Har du sett de andre filmene til Tarantino? Det er en fordel egentlig, så man vet hva man går til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du sett de andre filmene til Tarantino? Det er en fordel egentlig, så man vet hva man går til. Ikke alle, men endel. Han er ikke favoritten akkurat, men lirer av seg endel bra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes Tarantino er konge på film! Jackie Brown, Kill bill filmene og From dusk til dawn er alle gode filmer! Må få sett "Inglorious bastards" snart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes Tarantino er konge på film! Jackie Brown, Kill bill filmene og From dusk til dawn er alle gode filmer! Må få sett "Inglorious bastards" snart Men du nevnte ikke de to beste - Pulp Fiction og Reservoir Dogs - de må du også se! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes Tarantino er konge på film! Jackie Brown, Kill bill filmene og From dusk til dawn er alle gode filmer! Må få sett "Inglorious bastards" snart Men du nevnte ikke de to beste - Pulp Fiction og Reservoir Dogs - de må du også se! Ja, har utrolig nok ikke rotet meg til å se de enda heller! Jeg digger Kill Bill filmene hans, det er ren kunst! Verste er at han er nok så ung, så vi kan nok få en del gromme filmer fra han i fremtiden også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da var jeg ferdig med pepperkakebakingen for i år. Synes det bare blir færre og færre for hvert år, og det til tross for at jeg spiser mindre og mindre deig oO Oh well, pepperkaker med kremost med hvitløkssmak anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, har utrolig nok ikke rotet meg til å se de enda heller! Jeg digger Kill Bill filmene hans, det er ren kunst! Verste er at han er nok så ung, så vi kan nok få en del gromme filmer fra han i fremtiden også. Tja, han er snart 50 da, hehe... Men se de så fort du kan. Pulp og Reservoir regnes som han beste, og er helt enig i det. Jeg liker Kill Bill også, men de to andre er virkelig tøffere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er av de sære menneskene som ikke likte Kill Bill i det hele tatt og synes Reservoir Dogs er så som så Det til tross for at jeg liker fyren generelt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Han er en gud når det kommer til film Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fuck. Jeg må drite og alt som finnes her er en utedass som stinker verre enn faen selv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det er vel ingen overdrivelse å si at Tarantino også er en av dette tiårets mest oppskrytte regissører. Han har levd farlig lenge på sine one-hit wonders fra det tidlige nittitall, og det er grenser for hvor lenge nådeløst horeri med stereotyper vil klare å underholde folk. Selv når han uhemmet vifter med nazismekortet klarer han ikke å fylle sine egne sko, og jeg tviler vel egentlig på om han noen gang vil klare å forstå fult ut hva det egentlig var han presterte å få til i starten av sin karriere. Endret 20. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er vel ingen overdrivelse å si at Tarantino også er en av dette tiårets mest oppskrytte regissører. Han har levd farlig lenge på sine one-hit wonders fra det tidlige nittitall, og det er grenser for hvor lenge nådeløst horeri med stereotyper vil klare å underholde folk. Selv når han uhemmet vifter med nazismekortet klarer han ikke å fylle sine egne sko, og jeg tviler vel egentlig på om han noen gang vil klare å forstå fult ut hva det egentlig var han fikk til i starten av sin karriere. Du sier noe, men for Samboe som ikke har sett PF og RD, så er det på høy tid, og han burde gjøre det. Selv om mange av oss er lei av han etter et par kjipe filmer, så er de to gode filmer som man bør se om man ikke har. Jeg likte ikke Death Proof, men jeg likte resten. Jeg likte Inglourious Basterds, jeg synes han har fått tilbake gnisten, rett og slett. Men jeg skjønner tydelig kritikken din, det blir mye av det samme. Mye hyllester og ting som viser til hans favorittregissører, etc. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fuck. Jeg må drite og alt som finnes her er en utedass som stinker verre enn faen selv. Høres herlig ut. Du får kjøpe deg en neseklype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg