Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokémon var bra den første sesongen, og den andre. Etter det gikk det rett vest. Jeg er oppe fordi jeg la meg halv ett. Har sovet lenge nok :)

er noe spesielt med tegneseriedyr som slår livskiten ut av hverandre...

men er ikke dette noe av det samme som hundekamper og lignende? er jo en oppfordring til barn om at de skal la kjeledyrerene slåss mot hverandre....

Lenke til kommentar
De fleste som ser på pokémon er for små til å gå tur med hundene sine selv :p Så jeg tror faktisk ikke det er noe stort problem :) Katter sloss ikke på kommando uansett

men om du da setter sammen en unge med en giftig edderkopp, og en katt, så kan det bli farlig...

Lenke til kommentar

Hum. Jeg var ikke gamle poden når jeg så pokémon første gangen, men det falt meg aldri inn å la bikkja mi sloss med andre dyr :p

Men jeg skjønner hvor du vil, altså. Svake sjeler blir jo påvirket av det meste.

det jeg mener er at pokemon oppfordrer til dyrekamper...

de ble ikke slått sammen :(

De blir ikke det når det har gått to minutter

Lenke til kommentar
Hum. Jeg var ikke gamle poden når jeg så pokémon første gangen, men det falt meg aldri inn å la bikkja mi sloss med andre dyr :p

Men jeg skjønner hvor du vil, altså. Svake sjeler blir jo påvirket av det meste.

flaks det ikke finnes elektriske gnagere, og kjempesommerfugler i virkeligheten da :p

De blir ikke det når det har gått to minutter

trodde jeg var raskt nok :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...