Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Pokémon var bra den første sesongen, og den andre. Etter det gikk det rett vest. Jeg er oppe fordi jeg la meg halv ett. Har sovet lenge nok Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Pokémon var bra den første sesongen, og den andre. Etter det gikk det rett vest. Jeg er oppe fordi jeg la meg halv ett. Har sovet lenge nok er noe spesielt med tegneseriedyr som slår livskiten ut av hverandre... men er ikke dette noe av det samme som hundekamper og lignende? er jo en oppfordring til barn om at de skal la kjeledyrerene slåss mot hverandre.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste som ser på pokémon er for små til å gå tur med hundene sine selv Så jeg tror faktisk ikke det er noe stort problem Katter sloss ikke på kommando uansett Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste som ser på pokémon er for små til å gå tur med hundene sine selv Så jeg tror faktisk ikke det er noe stort problem Katter sloss ikke på kommando uansett men om du da setter sammen en unge med en giftig edderkopp, og en katt, så kan det bli farlig... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Espen pai: Ja, men hvor mange foreldre lar ungene sine leke med giftige edderkopper? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Espen pai: Ja, men hvor mange foreldre lar ungene sine leke med giftige edderkopper? om foreldrene har en edderkopp, så er det ikke vanskelig for en unge og ta den med uten at det ser det første halvtimen... og da er det ofte for sent... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) det jeg mener er at pokemon oppfordrer til dyrekamper... de ble ikke slått sammen Endret 3. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hum. Jeg var ikke gamle poden når jeg så pokémon første gangen, men det falt meg aldri inn å la bikkja mi sloss med andre dyr Men jeg skjønner hvor du vil, altså. Svake sjeler blir jo påvirket av det meste. det jeg mener er at pokemon oppfordrer til dyrekamper... de ble ikke slått sammen De blir ikke det når det har gått to minutter Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hum. Jeg var ikke gamle poden når jeg så pokémon første gangen, men det falt meg aldri inn å la bikkja mi sloss med andre dyr Men jeg skjønner hvor du vil, altså. Svake sjeler blir jo påvirket av det meste. flaks det ikke finnes elektriske gnagere, og kjempesommerfugler i virkeligheten da De blir ikke det når det har gått to minutter trodde jeg var raskt nok Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) For en stund tilbake så spilte jeg pokemon på iPod Nano 1.gen inntil jeg mistet den dessverre den inneholdt et program som heter Rockbox med en innebygd gameboyemulator http://www.rockbox.org Endret 3. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Espen: Vanligvis så er du jo kjempekjapp, hvorfor ikke i dag? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Espen: Vanligvis så er du jo kjempekjapp, hvorfor ikke i dag? har ikke sovet... så er litt treg i dag... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Det nye The Mars Volta-albumet er fantastisk Endret 3. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ikke hørt det jeg... sjanger? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er i overaskende godt humør i dag. Litt trett, men endelig er jeg verken deprimert eller føler at jeg har noe å angre på. Hva driver dere med? *Nightwish-Nemo* For en stemme Tarja har... Fy faen... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 *Nightwish-Nemo* For en stemme Tarja har... Fy faen... utrolig bra ja men føler den sangen er litt komversiell... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, sangen er kanskje litt komersiell. Men stemmen hennes er aldeles nydelig... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Blanding av syrerock, jazz, latinamerikansk folkemusikk og metal, sånn ca. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, sangen er kanskje litt komersiell. Men stemmen hennes er aldeles nydelig... skal ikke protestere der ivartfall... hørt noe av within temtation? der er også en utrolig fin og kraftig stemme Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dere er emoer, alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg