Sidious Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Befinner meg i Danmark ATM. Yay. Skal ut å spise en bedre middag snart. \o/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er en som sliter veldig i deppetråden,men vet ikke hva jeg skal skrive... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Oppløftende ord Hva ville du ønsket at noen skrev til deg, om du var i samme situasjon? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er jeg ikke så flink til.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg la til en linje i innlegget mitt. Det bør hjelpe deg litt på vei. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det vet jeg ikke. Har aldri vært i samme situasjon.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Man trenger ikke å ha vært i en situasjon for å gi sine tanker rundt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 KDKDKDKDKDKDKDKDKDKKDDKKDKDKDKDKDKDKKDDKKDKDKDKDKDKDKDKDKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Egentlig en interresant problemstilling akkurat det der. Jeg er tildels enig i din konklusjon, men har du tenkt på de geopolitiske konsekvensene? Et annet viktig pukt er selvsagt CO2-utslippene det vil medføre. Men det kan vi leve med tror jeg. Alternativet er jo ikke stort bedre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 FUCK ASS! Nå er jeg litt småirritert. Mamma ville at jeg skulle bli med langt uti skogen for å besøke den nye kjæresten hennes nå i helga. Planen var at vi skulle hjem idag, for jeg skal på jobb i morra. Nå har det kommet så mye snø at mamma ikke tørr å kjøre hjem idag. Derfor må jeg stå opp klokka halv fem eller noe i morra for å rekke en buss som skal ta meg til jobb, istedenfor 7-halv åtte hvis jeg hadde vært hjemme! -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mamma ville at jeg skulle bli med langt uti skogen for å besøke den nye kjæresten hennes nå i helga. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Og i tillegg er det to små dritunger som løper rundt og bråker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God morgen folket! Shikaru, jeg mangler en gave jeg også. Ender vel med at jeg kjøper Kong Haakon på bensinstasjonen kl. 15. på julaften hahha det er litt kjip gave da. Fikk handla ferdig julegaver jeg da faktisk kos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg mangler gave til brodern fortsatt, jeg. Jævelen hadde selvsagt kjøpt akkurat det jeg hadde planer om å gi ham i gave selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja sleit litt med det samma til fattern sia brodern og mamma har kjøpt ca alt det han ønska seg nå hører jeg på Vinter 1st av vivaldi den er fet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Skal installere Linux når jeg får skaffa CD plater. Endret 20. desember 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 meg i tunika: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal installere Linux når jeg får skaffa CD plater. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) meg i tunika: Vet ikke helt hvorfor. Men det første jeg tenkte når jeg så det bilde var "You shall not pass!" Skal installere Linux når jeg får skaffa CD plater. Hvilken distro skal få æren av å bli installert da? Kan bruke USB-plugg også om du har det tilgjenglig. Endret 20. desember 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg