Natrich Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ikke mobb meg ! Føkkfaise Såså Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kjøpte meg nye sko nå jeg. 50% avslag på boardshop Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ooh ... Nå trenger jeg vel egentlig ikke nye sko, i alle fall ikke om jeg finner de jeg har, men jeg trenger i alle fall en gigantisk, ornasje ullue! Og en overtrekksbukse med strikk under så den ikke glir opp. Skulle bare ønske jeg fant en som ikke kosta meg rundt 2k. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Gah! Jeg jobbet i hele går kveld med en blogg jeg skal få på nett så fort som mulig... Men jeg sliter med å fikse noen småfeil. Det er mellomrom mellom knapper ol. Det vil jeg ikke ha! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Noen her som har sett "A Christmas Carol" som går på kino nå? Er den bra? Tenkte å gå å se den ikveld, om den er å anbefale. Endret 20. desember 2009 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 den er helt ok. i dag skal jeg gjøra unna siste julehandel gitt på tide å få det ferdig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God morgen folket! Shikaru, jeg mangler en gave jeg også. Ender vel med at jeg kjøper Kong Haakon på bensinstasjonen kl. 15. på julaften Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God dag! Minus danset på dansegulvet i går. Veldig spennende, da jeg ikke driver med slikt, egentlig. Kom meg også inn på 20-års utested selv om jeg ikke er 20. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må i familemiddag/bursdag til lillebroren min. Det er så kjipt at han har bursdag rett før julaften. Jeg glemmer alltid å kjøpe to gaver til han. Heldigvis har jeg kjøpt en ganske fet julegave da. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva får han? Herregud så stiv jeg er i nakken. Er vanskelig å massere seg selv også. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 var ikke det den gaven du gledet deg til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da sitter man på Sola og chiller, flyet går 16:30, forhåpentligvis. Ir t3h b0red. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis du kjeder deg kan du alltids kapre flyplassen/flyet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei takk, er ikke så fan av å kapre ting. Liker å holde meg så langt unna lovens lange arm som mulig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nja du kan jo gjøre som en annen fyr gjorde, kapret et fly. Hoppet ut i fallskjerm med penger, han ble aldri funnet igjen heller. Altså slapp unna med det. Er lenge siden da, så funker neppe på dagens fly. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har lekt elektriker i dag og jeg og bruttern hjelper gamlemor med å henge og sette opp rundtomkringanlegget hennes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God dag! Minus danset på dansegulvet i går. Veldig spennende, da jeg ikke driver med slikt, egentlig. Kom meg også inn på 20-års utested selv om jeg ikke er 20. Sist jeg gjorde den feilen å bevege meg ut på et dansegulv var på en bursdag for noen år siden. Skal drikke før jeg gjør noe sånt. Hva slags utested var det? Fjortisfyll eller et sted det var verd å være? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nja du kan jo gjøre som en annen fyr gjorde, kapret et fly. Hoppet ut i fallskjerm med penger, han ble aldri funnet igjen heller. Altså slapp unna med det. Er lenge siden da, så funker neppe på dagens fly. D. B. Cooper du tenker på. Men, er jo bare en måte å finne ut av det på. Husk å si ifra om du fikk det til. Endret 20. desember 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God dag! Minus danset på dansegulvet i går. Veldig spennende, da jeg ikke driver med slikt, egentlig. Kom meg også inn på 20-års utested selv om jeg ikke er 20. Sist jeg gjorde den feilen å bevege meg ut på et dansegulv var på en bursdag for noen år siden. Skal drikke før jeg gjør noe sånt. Hva slags utested var det? Fjortisfyll eller et sted det var verd å være? Hm, nå er ikke jeg så veldig erfaren med utesteder, men det er det utestedet med høyest standard jeg har vært på. Både innredningsmessig, musikkmessig og folka som henger der er 20-35 år. Folk liker å danse der, i motsetning til det andre utestedet jeg var på. Der sitter folk kun ute på verandaen og røyker og roper "alle ska få" i ordentlig Kristian Valen-stil, noe jeg begynner å bli utrolig lei av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg