Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen smurfen, tror du ikke en jævla idiot prøvde å være tøff i kveld da. Jeg satt på ei trapp, så kom det en fyr med ett par venner å sa at jeg hadde tatt plassen hans. Å i min fulle reaksjon så sa jo jeg selvfølgelig "Javel". Harmløst som det er så skulle fyren begynne å være "tøff i trynet" med meg å skulle åpenbart "legge meg i bakken". Jeg må si jeg er ikke en stor fyr, jeg er høy og smal. Jeg er langt ifra stor i kjeften å er sjeldent ute etter å bråke og lage kvalme på byen. Men om en liten fitte kommer til meg å sier noe sånt, å ikke engang tåler at jeg snakker til han mens han desperat prøver å gjemme seg bak ei halvveis fornuftig jente han har med seg, nei da blir jeg faen meg irritert. Ikke nok med det, JEG blir kasta ut fordi JEG så åpenbart laga bråk. Han skal være temmelig glad at jeg ikke kom alene, eller hadde jeg nok gått lengre enn jeg gjorde.

 

Om du skal være tøff nok til noe sånt, så må du sannelig takle at noen tar deg litt hardt i nakken å kjefter på deg uten å sutre til vakta. Jeg tyr aldri til vold, å hadde mest trolig ikke gjort fyren noe om han hadde latt være å tro han er så tøff med de utrolig "awsome" vennene sine. Men er det rart folk blir sinna når de er ute på byen for å ha det gøy å en fyr kommer opp mot deg å prøver å være utrolig kul i kjeften forran vennene sine, å ikke engang tørre å inrømme det han sa.

 

Enda litt full, enda litt sinna. Men faen er det no rart. HAn fyren burde blitt kasta ut, ikke jeg.

Oh, I know your pain, Neppe. (Gud, jeg sier det der litt mye nå for tiden.)

Har opplevd det samme en del ganger rundt om i Trondhjem og Stavanger.

I går hadde jeg derimot flere hyggelige hendelser på et utested med "litt" eldre klientell her i Stavanger.

Først kom det en bergenser som var svært interessert i meg og kompisen min og hvilke planer vi hadde og om det var damer innblanda, om vi var mer enn bare kompiser, om vi ikke skulle la ham sjekke opp damene på nabobordet (som satt der med type none the less) for oss etc, heldigvis kom vennene og hentet den fulle mannen, så kom ei eldre, full dame bort til oss og ville ha oss med ut for å danse swing og tok ikke nei for et nei og begynte å kle av seg på gulvet, greit nok, men virkelig interessert, og typen som hang rundt henne virka ikke som han var interessert i å dele dama med to edru drittunger. Men så igjen, hu virka desp fra å komme bort fra han duden også .P

 

Så fant jeg endelig venninna mi jeg sku møte, det sto en eller annen shady faen ved siden av henne, det første han gjorde da jeg kom bort, var å gi meg fingeren, så fortalte han meg at han hata meg og så at det var best jeg gikk.

Jeg gikk, og kom tilbake noen minutter senere da han var borte og venninna mi kunne fortelle at fyren var svært ubehagelig og hadde plaget henne hele kvelden, og det fortsatte han med også, og når hu ikke var interessert, gikk han på mora hennes. Irriterende. I løpet av kvelden, hadde vi også mange flere besøk av overnevnte bergenser og full dame, før utestedet stengte skremmende tidlig, halv to oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...