Gjest member-101642 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Glimti Er det lenge siden du brukte vinduet ditt? Endret 19. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Quakecry: vil du ha både positiv og negativ vinkling så se på mini-annmeldelsestråden i filmunderforumet; flere har uttalt seg konkret og mindre konkret om den der; og det fins også en egen tråd om den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 DAC-en min forlot Hongkong idag; da bør jeg forvente at den sendes fra Oslo i morgen, om ikke tollbehandlingen tar tid, right? Forlater Hong Kong i dag, og sendes fra Oslo i morgen? Mener du kommer til Oslo i morgen? Isåfall kommer det an på om den fraktes med fly, eller kommer sjøveien. Jeg ville forventet minst 7 dager frakt om en ikke har ekspress-levering eller noe lignende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil bare vite en god grunn. Vel, når folk ikke er interesserte i å diskutere, så må du ikke fyre deg så jævlig mye. Det er derfor det blir så mye krangling med deg i sentrum her i kaféen. Du blir så sint, og da er det veldig fristende å plage deg. La det ligge! Spesielt slike trivialiteter. Jeg er ikke sint, men jeg blir sint når folk sier jeg blir sint. Du skriver med en svært hissig undertone, veldig ofte. Regel 1 innenfor kommunikasjon: Det er ikke hva du mener som betyr noe, men hva mottakeren din oppfater at du mener. Jeg dømmer Twilight uten å ha sett den. Jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Alle dømmer Twilight uten å ha sett den, selv jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har sett den første Og det var bare fordi alle har sagt den er så dårlig. Sett værre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja det gjør jeg også! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tøseguri: *på mandag mener jeg, men nå stemmer det jo nesten med i morgen. Den *har* forlatt Hongkong idag; ble innlevert den 12. Hvordan den sendes vet jeg ikke, men sjøpost høres tvilsomt ut; er jo 7-10 dager som er forventet leveringstid. Quakecry: regner med at du kan å analysere en tekst. Se på et av dine typiske innlegg og se hva som ligger helt åpenbart mellom lignende. Det er ikke akkurat verdensfred og aksept som ligger bak. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nei jeg orker ikek analysere noe, og jeg orker hvertfall ikke se hva som ligger bak. Klokka er 16 minutter over 12. Det er alt for sent til slikt nonsense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tøseguri: *på mandag mener jeg, men nå stemmer det jo nesten med i morgen. Den *har* forlatt Hongkong idag; ble innlevert den 12. Hvordan den sendes vet jeg ikke, men sjøpost høres tvilsomt ut; er jo 7-10 dager som er forventet leveringstid. Da blir den nok sendt med fly ja, men ville ikke helt stolt på det leveringsestimatet. Bestilte for en stund siden en SAS-kabel fra Hong Kong, med fraktestimat på 7-14 dager. Fikk først kabelen etter ca. 20dager. Den ble levert inn hos posten i Kina samme dagen som jeg bestilte. Nei jeg orker ikek analysere noe, og jeg orker hvertfall ikke se hva som ligger bak. Klokka er 16 minutter over 12. Det er alt for sent til slikt nonsense. Om det er for sent kommer jo an på hvilken døgnrytme en har. Jeg er neppe trøtt før om 2-3 timer minst Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tøseguri: *på mandag mener jeg, men nå stemmer det jo nesten med i morgen. Den *har* forlatt Hongkong idag; ble innlevert den 12. Hvordan den sendes vet jeg ikke, men sjøpost høres tvilsomt ut; er jo 7-10 dager som er forventet leveringstid. Quakecry: regner med at du kan å analysere en tekst. Se på et av dine typiske innlegg og se hva som ligger helt åpenbart mellom lignende. Det er ikke akkurat verdensfred og aksept som ligger bak. Fyren går i 10. elns. Han kan ikke analysere tekster Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jo vi lærte det for en stund tilbake siden, i niende elns. Jeg husker ikke helt hva det var. Og gidder hvertfall ikke gjøre det nå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil bare vite en god grunn. James Cameron har aldri vært noen god tekstforfatter, og det er 18 år siden sist han var involvert i en virkelig god film. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fair enough. Dog er Cameron en av favoritt regissørene mine. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Titanic var da bra, LB? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Irriterende at Spillverket skal være så utroolig treige med å legge ut 20.des luken Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Titanic var iallefall veldig bra etter min mening. Dog det tok veldig lang tid før "actionen" begynte, kunne gjerne vært en halvtime mindre. Men både i effekter, historiemessig sett også videre så var filmen utrolig bra. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Geir Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Blæh. Endret 19. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) oops mega fail! dobbelpost FTW Endret 19. desember 2009 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg