Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tullprat, synes absolutt dere burde gi den en sjangse. Han i filmpolitiet ga den terningkast seks. Dere er så negative. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal se den i 3d til uka:D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Prioriteringer, prioriteringer.. Noen venner ringte og spurte om jeg ville komme å se på den nyeste American Pie med dem, jeg valgte hjemme og Rybak. Endret 19. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tullprat, synes absolutt dere burde gi den en sjangse. Han i filmpolitiet ga den terningkast seks. Dere er så negative. Deg om det. Jeg stiller meg meget skeptisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor det. Du burde gi den en sjangse, ikke være så forutintatt og negativ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg valgte hjemme og Rybak. Det sier sitt. Hvorfor det. Du burde gi den en sjangse, ikke være så forutintatt og negativ.Greit, jeg skal se den. MEn jeg nekter å betale en krone for det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg valgte hjemme og Rybak. Det sier sitt. American Pie er ikke helt meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg valgte hjemme og Rybak. Det sier sitt. Hvorfor det. Du burde gi den en sjangse, ikke være så forutintatt og negativ.Greit, jeg skal se den. MEn jeg nekter å betale en krone for det. Og hvorfor det? Ikke døm boka etter omslaget. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pics or it didn't happen! kommer i morgen. har masse plast og greier på nå så må vente til da:P Gleder meg til å se =D <3 du får... aldri se! mohahah! jeg skak sjule min arm for alltid! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 DAC-en min forlot Hongkong idag; da bør jeg forvente at den sendes fra Oslo i morgen, om ikke tollbehandlingen tar tid, right? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Og hvorfor det? Ikke døm boka etter omslaget.Noen ganger kan man det. Når omslaget er så pimpet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vell fortell meg eksakt hvorfor den ser så jævlig dårlig ut, enda den har bare fått topp-karakterer i så godt som alle anmeldelser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vell fortell meg eksakt hvorfor den ser så jævlig dårlig ut, enda den har bare fått topp-karakterer i så godt som alle anmeldelser. Hvorfor skal han det? Hva er galt med å være skeptisk til en film? Ro ned, gutt. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil bare vite en god grunn. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Det er lov å være uenig i hva som gjør en bra film bra; og det er fullt mulig å nyte gode aspekter av en dårlig film. Endret 19. desember 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil bare vite en god grunn. Vel, når folk ikke er interesserte i å diskutere, så må du ikke fyre deg så jævlig mye. Det er derfor det blir så mye krangling med deg i sentrum her i kaféen. Du blir så sint, og da er det veldig fristende å plage deg. La det ligge! Spesielt slike trivialiteter. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Vell fortell meg eksakt hvorfor den ser så jævlig dårlig ut, enda den har bare fått topp-karakterer i så godt som alle anmeldelser. Filmsmak er subjektivt. Anmeldelser viser bare noen få personers meninger. Endret 19. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har blitt mer snø her enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil bare vite en god grunn. Vel, når folk ikke er interesserte i å diskutere, så må du ikke fyre deg så jævlig mye. Det er derfor det blir så mye krangling med deg i sentrum her i kaféen. Du blir så sint, og da er det veldig fristende å plage deg. La det ligge! Spesielt slike trivialiteter. Jeg er ikke sint, men jeg blir sint når folk sier jeg blir sint. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg dømmer Twilight uten å ha sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg