Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Om jeg hadde ant hvor dårlig den filmen var ville jeg ikke sett den heller. Det første jeg gjorde da vi gikk ut av salen var å sverge at jeg aldri skulle se den igjen. Den var så røten at jeg faktisk ble i litt dårlig humør.

Det kunne jeg lukte av å se traileren. Mulig jeg tar feil, men den ser ut som en typisk elendig, oppskrytt film. Frister ikke å gi den en sjans en gang.

Lenke til kommentar
Ingenting som å sitte og høre på pausemusikken til Stavanger Taxi, oh yeah!

Må passe på at du ikke tar taxi alene i Stavanger ellers risikerer du ting oppi stompen.

Du har personlige erfaringer?

Etter et kvarter med pausemusikk, kom jeg endelig gjennom og ble bedt om å ringe 20-30 minutt senere -_-

Fuck this, jeg må på byen og farmor nekter meg å gå fordi jeg blir våt på bena -_-

fargoth, om du har lappen og er edru, vil du tjene to hundre spenn? :p

Haha, hvor er du stuck?

I Stavanger. Nær krysset Madlaveien / Motorveien :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
snip

Anfall! :fun:

Vet du om veninnen din er ledig på Nesodden nyttårsaften? :innocent:

Vet ikke, men du kan prøve å oppsøke et hest/ridesenter der og se om du finner henne :p

Btw: Kun her forumet er jævlig treigt (komer og går)?

Smurf: Hvorfor får du ikke lov av farmora di, og hvorfor bryr du deg?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Da foreskriver jeg to-tre shots med whisky eller jäger. GO! Det er legens ordre!

Jeg er for trøtt :(

Det kunne jeg lukte av å se traileren. Mulig jeg tar feil, men den ser ut som en typisk elendig, oppskrytt film. Frister ikke å gi den en sjans en gang.

Og du hadde helt rett. Makan til skvip. Den virket litt lovende i starten, men så begynte klisjeer og oppbrukte scener å hagle raskere enn skudd fra en maskinkanon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...