TheKims Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ingenting som å sitte og høre på pausemusikken til Stavanger Taxi, oh yeah! Må passe på at du ikke tar taxi alene i Stavanger ellers risikerer du ting oppi stompen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Ok, takk. Endret 19. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 fargoth, om du har lappen og er edru, vil du tjene to hundre spenn? Haha, hvor er du stuck? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Om jeg hadde ant hvor dårlig den filmen var ville jeg ikke sett den heller. Det første jeg gjorde da vi gikk ut av salen var å sverge at jeg aldri skulle se den igjen. Den var så røten at jeg faktisk ble i litt dårlig humør. Det kunne jeg lukte av å se traileren. Mulig jeg tar feil, men den ser ut som en typisk elendig, oppskrytt film. Frister ikke å gi den en sjans en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ingenting som å sitte og høre på pausemusikken til Stavanger Taxi, oh yeah! Må passe på at du ikke tar taxi alene i Stavanger ellers risikerer du ting oppi stompen. Du har personlige erfaringer? Etter et kvarter med pausemusikk, kom jeg endelig gjennom og ble bedt om å ringe 20-30 minutt senere -_- Fuck this, jeg må på byen og farmor nekter meg å gå fordi jeg blir våt på bena -_- fargoth, om du har lappen og er edru, vil du tjene to hundre spenn? Haha, hvor er du stuck? I Stavanger. Nær krysset Madlaveien / Motorveien Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 snip Anfall! Vet du om veninnen din er ledig på Nesodden nyttårsaften? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg er rimelig sikker på at hun har type hvertfall. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Driter jeg i, vil bare ha selskap Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Så finn deg ei hore. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Gah, hvorfor har alle venna mine her nede dratt hjem for jul når jeg trenger skyss til byen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Så finn deg ei hore. Got no money. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har dessverre ikke mulighet til å hjelpe deg Datasmurf, men det er jo ikke rare turen ned. Våt på beina blir du uansett i kveld, det er ikke særlig mye bedre føre i sentrum.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Gah, bestilligene er fortsatt sprengt. Snart gir jeg opp, gir faen i at farmor sier jeg ikke får lov til å gå i dette været og går likevel. Ah, da ble det å gå da, mot farmors vilje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) snip Anfall! Vet du om veninnen din er ledig på Nesodden nyttårsaften? Vet ikke, men du kan prøve å oppsøke et hest/ridesenter der og se om du finner henne Btw: Kun her forumet er jævlig treigt (komer og går)? Smurf: Hvorfor får du ikke lov av farmora di, og hvorfor bryr du deg? Endret 19. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da foreskriver jeg to-tre shots med whisky eller jäger. GO! Det er legens ordre! Jeg er for trøtt Det kunne jeg lukte av å se traileren. Mulig jeg tar feil, men den ser ut som en typisk elendig, oppskrytt film. Frister ikke å gi den en sjans en gang. Og du hadde helt rett. Makan til skvip. Den virket litt lovende i starten, men så begynte klisjeer og oppbrukte scener å hagle raskere enn skudd fra en maskinkanon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvilken film snakker dere om? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg så Avatar i går. Jeg likte den. Vuderer å se på 3d versionen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Den er jo laget for å ses i 3d da så det er sikkert et godt valg om man skal se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg