Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Sant, ganske sant! Hmm.. Jeg lurer på hvordan han gjør det når han skal ha sex med sin "elskede"

Det er jo det minste problemet?

Bare å dra den frem det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan man da med jenter også? :dontgetit:
Desverre så må man ha vitner og sånn på at det er frivillig i Norge. Ellers kunne man tvunget hvem som helst til å gifte seg med deg, ja.

Sant, ganske sant! Hmm.. Jeg lurer på hvordan han gjør det når han skal ha sex med sin "elskede"
Tror ikke det blir stort forskjellig fra hvordan du allerede gjør det. På egen hånd.
Lenke til kommentar
Satan for et vær. Jeg fant ut at det hadde vært lurt å ta på piggdekkene. Tok meg 2 timer for å komme meg ned på jobb, får å så finne ut at boltene sitter så fast at jeg trenger tungt utstyr for å få dei løs. Stakkars Hulk som står ute i det været. :( Men nå blir det kveldskos :D

5-56 FTW.

Jeg prøvde det. Siste gang dekk var skiftet på den var for 10 år siden. :p Så det sitter jo fast som fy.

Lenke til kommentar
Om jeg hadde ant hvor dårlig den filmen var ville jeg ikke sett den heller. Det første jeg gjorde da vi gikk ut av salen var å sverge at jeg aldri skulle se den igjen. Den var så røten at jeg faktisk ble i litt dårlig humør.
Da foreskriver jeg to-tre shots med whisky eller jäger. GO! Det er legens ordre!
Lenke til kommentar
Har legevakta taushetsplikt? Og finnes det gratistilbud til ungdom i Norge annet en helsesøster på skolen?
Ja. Tildels. De sender rapport til fastlegen. Og om pasienten er under 16 så skal det særskilte forhold til for at de ikke kan fortelle foreldrene.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...