Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Hjemme hos far selv. Sitter og kikker bort på en nydelig barhylle full av diverse whiskyer, cognacer og annet godt. Tror jeg skal hjelpe fatters å bli kvitt litt av det i løpet av jula. Han har ikke godt av all den drikken stakkar. Samvittigheten lar meg ikke tillate at han drikker alt det der aleine. Jeg må nok ofre meg for hans helses skyld. Tenkte jeg skulle åpne en flaske rødvin snart.

Høres herlig ut. Skal selv sprette noe når jeg omsider blir ferdig på jobb klokke 05.00 i morgen tidlig som en en slags sovemedisin. Har sovet 2-3 timer siden Fredag klokka 10.00, så begynner å bli litt gåen. Helvetes biologiske klokka som ikke tillater meg å sove lengre enn til 10-11, selv om jeg var på jobb til 07 i morges. :sleep:

Lenke til kommentar
Satan for et vær. Jeg fant ut at det hadde vært lurt å ta på piggdekkene. Tok meg 2 timer for å komme meg ned på jobb, får å så finne ut at boltene sitter så fast at jeg trenger tungt utstyr for å få dei løs. Stakkars Hulk som står ute i det været. :( Men nå blir det kveldskos :D

5-56 FTW.

Lenke til kommentar
Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten?

Huh?

De blir til utvalgte sexslaver for admins :ph34r:. Been there ...

De er der fortsatt :shrug:

Så informasjonen om dem blir ikke borte eller noe? Får de PM hvis jeg sender dem det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...