L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Og hvorfor det. Jeg vil ha en god grunn, ikke "jenter ser ut som horer"Fordi da får man mer eyecandy å se på? Er ikke det god nok grunn? Det er god nok for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Whaaaat? Er det virkelig noen som bruker Onepiece public? Comfy eller ikke, ser latterlig ut. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg slutta å bruke body da jeg var spedbarn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Var ei som gjorde det på Steinkejr VGS. her om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hjemme hos far selv. Sitter og kikker bort på en nydelig barhylle full av diverse whiskyer, cognacer og annet godt. Tror jeg skal hjelpe fatters å bli kvitt litt av det i løpet av jula. Han har ikke godt av all den drikken stakkar. Samvittigheten lar meg ikke tillate at han drikker alt det der aleine. Jeg må nok ofre meg for hans helses skyld. Tenkte jeg skulle åpne en flaske rødvin snart. Høres herlig ut. Skal selv sprette noe når jeg omsider blir ferdig på jobb klokke 05.00 i morgen tidlig som en en slags sovemedisin. Har sovet 2-3 timer siden Fredag klokka 10.00, så begynner å bli litt gåen. Helvetes biologiske klokka som ikke tillater meg å sove lengre enn til 10-11, selv om jeg var på jobb til 07 i morges. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) jeg slutta å bruke body da jeg var spedbarn Me2. Comfy eller ikke, Onepiece ser latterlig ut og intet annet. Endret 19. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Og hvorfor det. Jeg vil ha en god grunn, ikke "jenter ser ut som horer" Huh? Hvorfor hva? Hvorfor jeg vil ha skoleuniform, eller hvorfor Lars vil ha jentene i sexy uniform? Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 OG BTW; Joggebukse er 10 ganger verre enn one piece. I ditt syn. Er sikker på at du har få med på laget ditt der. Klart det er mitt syn, det meste innen mote er jo smak og behag. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Satan for et vær. Jeg fant ut at det hadde vært lurt å ta på piggdekkene. Tok meg 2 timer for å komme meg ned på jobb, får å så finne ut at boltene sitter så fast at jeg trenger tungt utstyr for å få dei løs. Stakkars Hulk som står ute i det været. Men nå blir det kveldskos Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 OG BTW; Joggebukse er 10 ganger verre enn one piece. I ditt syn. Er sikker på at du har få med på laget ditt der. Klart det er mitt syn, det meste innen mote er jo smak og behag. Mener du seriøst at jogebukse er verre enn one piece? Jaja... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Satan for et vær. Jeg fant ut at det hadde vært lurt å ta på piggdekkene. Tok meg 2 timer for å komme meg ned på jobb, får å så finne ut at boltene sitter så fast at jeg trenger tungt utstyr for å få dei løs. Stakkars Hulk som står ute i det været. Men nå blir det kveldskos 5-56 FTW. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? Huh? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? De blir til utvalgte sexslaver for admins . Been there ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? De er der fortsatt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? Huh? Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? De blir til utvalgte sexslaver for admins . Been there ... Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? De er der fortsatt Så informasjonen om dem blir ikke borte eller noe? Får de PM hvis jeg sender dem det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med bannede medlemmer på medlemsoversikten? De er der fortsatt Så informasjonen om dem blir ikke borte eller noe? Får de PM hvis jeg sender dem det? De får nok PM'en... men de får neppe lest den Ettersom de ikke får logget seg inn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Så informasjonen om dem blir ikke borte eller noe? Får de PM hvis jeg sender dem det?Informasjonen blir der. Du kan sende PM, men de får ikke lest dem før de er eventuelt er unbannet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Too late L4r5 Too gay sameboe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg