Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hmm, ser nå at både Electric Linda og Jimmy fra Hellspawn visstnok har svippa innom der for å jobbe litt, så da kan det ikke være så ille som de skulle ha det til i tattoo-tråden likevel, til tross for at han Dirk-duden visstnok skrøt på seg ting og tang. Endret 19. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fy faen for kaldt det er i Oslo idag! Perfekt at jeg hadde satt av denne lørdagen til å stå opp kl 8 for å kjøre til Fredrikstad for å klargjøre båten for vinteren Jobbe med iskalde metallstenger og sykt tung presenning i -10 grader anbefales ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ikke å vandre rundt i snefokk uten klær tilpasset formålet heller Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva er snefokk, veit jo hva sne er(snø) men fokk? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 "Fokk" betyr at det fyker. Trodde det var et helt vanlig ord, jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 "Fokk" betyr at det fyker. Trodde det var et helt vanlig ord, jeg. Veldig vanlig ord Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 "Snefokk" betyr altså at det er masse snø som fyker rundt? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Link for de som fremdeles ikke skjønner det Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Slik har jeg også forstått ordets betydning. Beste fremgangsmåte for å låne penger av mor som skal brukes på alkohol? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dådyrøyne og be på dine knær fungerer utmerket for min del Men jeg foretrekker å ikke låne penger av mamma, da hu krever de tilbake med renter Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi har besøk nå, skal jeg sette meg på kne og be? Det kunne vært veldig kult, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Krokodilletårer og en skikkelig sobstory om hvordan du ikke har råd til julegaver funker også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg sendte henne en sms: Meg: Din eneste hjemmeboende sønn trenger penger. Minst 300kr for å vise at du er en god mor. God jul! Mor: Det er greit. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg sendte henne en sms: Meg: Din eneste hjemmeboende sønn trenger penger. Minst 300kr for å vise at du er en god mor. God jul! Mor: Det er greit. Haha! Hva skal du ha for moren din? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi har besøk nå, skal jeg sette meg på kne og be? Det kunne vært veldig kult, egentlig. Jeg har gjort det i all offentlighet noen ganger, jeg fikk penger mot å stoppe Speaking of drite seg ut i full offentlighet. Jeg har fortsatt ikke kommet over at jeg så ei jente vandre rundt på en Obs! igår, i ført en lilla onepiece. Ærlig talt, det er greit nok å ha inne til å kose seg i, men å bruke ute blant folk da gitt :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg