Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 God natt og god jul. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det så vanskelig å skjønne da? Gatas Parlament er f.eks venstreradikal ræpppp. Å sånn sett. Nja, liker iallefall Eminem. Personelig pleier jeg ikke å gjøre noe enormt nummer utav sanger og musikk uansett hva budskapet er. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Politisk musikk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Home Alone 4 er ikke mye bra. Kommet halvveis nå, skal jeg se resten? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 NEI NEI NEI! For en jalla avslutning på Home Alone 4! Huff. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tilbake fra byn. Semi fornøyd med kvellen. Pubber bør seriøst stenger senere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Blæ. Burde vel kanskje legge meg snart. Vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg gadd ikke. Whattafack. Jeg nynna på èn del av en Metallica-sang, så skrudde jeg på lyden på PCen (musikken gikk men jeg hadde muta PCen) og da begynner akkurat den sangen AKKURAT der jeg nynna. Freaky. Endret 19. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Pft. Det er ikke freaky. Freaky er når du finner ut at svigermor er skikkelig ace på å spå i kort. Som når hun plutselig legger en masse kort på bordet og begynner å fortelle om folk fra fortida di og hvilke forhold du har til dem for øyeblikket. Og det verste er at hun har helt rett! Altså, hvem kan gjette at jeg har "en eks som har en sykdom, og som jeg fremdeles har god kontakt med"? DET er freaky! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Nice. Bestemora di kunne tjent penger. Hva gjør folket oppe på denne tida av døgnet, da? Jeg valgte å ikke sove. Endret 19. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da har jeg fortært to bananer. Håper det gir nok energi til eksamen. Tar selvsagt også med meg en Red Bull til ære for årets siste eksamen. -> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Skulle ønske jeg dro på byen i går i stedet for å ligge hjemme med hodepine. Ja ja, skal ut i kveld i det minste, samt på shopping snart Brukte bøker og filmer og tegneserier og CDer og alt ... Og mer cava da ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da var jeg på vei til byen for å ha jente dag med venninde og ta ny tatovering^^ GLEDER MEG! Ha en god dag alle sammen(: Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da var jeg på vei til byen for å ha jente dag med venninde og ta ny tatovering^^ GLEDER MEG! Ha en god dag alle sammen(: husk å post pics etterpå hehe god morgen btw:) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da var jeg på vei til byen for å ha jente dag med venninde og ta ny tatovering^^ GLEDER MEG! Ha en god dag alle sammen(: husk å post pics etterpå hehe god morgen btw:) Skal jeg gjøre vettu^^ God morgen(: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg avskyr hvordan verden har blitt siden dette sikkert er rasistisk i våre dager: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg