Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Huff gikk i trusa på dama og fikk dårlig samvittighet.... Wut? She underage? Er underage to! Men angra når hun dro.... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvorfor angre? Dere er jo sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Ikke spør meg jeg gjorde bare det... Var litt rart og angre, men ringte hun og sa det, faen kor bra det hva og si det! Endret 19. desember 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som har lyst til å snakke med meg på MSN? [email protected] Prat ivei. Huff gikk i trusa på dama og fikk dårlig samvittighet.... Heha Hvorfor angrer du? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvis hun godtok det er det jo null problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hun gjor det først så endra hun mening senere... Så fikk jeg dårlig samvittighet, da måtte jeg bare ringe og si det til hun og det føltes bra og si det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ah, skjønner den. Er folk oppe enda? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 c-c-c-combobreaker Er hjemme igjen fra tacomiddag og har fått unna pakking av julegaver. De siste blir vel kjøpt nå i helgen. SKjelden eller aldri vært så sein. Nå sitter jeg med noen få juleøl. Får se om jeg får gjort noe mer fornuftig før det blir leggetid, men tviler egentlig på det. Hva med dere forumfolkens? Det må da finnes noen andre nattmennesker her og. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 KANJ Æ SKRU TEBAAAAAKE TIAAAA, OG RÆTT OPP ALLE FEEEIIIIIL Er det noe liv her da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Utenom meg er det seks andre innloggede så virker da som det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja det er liv. Dere er de første som får lese disse ordene fra med *Jeg skal lese i en BOK nu* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Imponerende, JohansenTurbo. Hva leser du? Ah, skjønner den. Er folk oppe enda? Jepp, har akkurat lagt ostesufflé. Og henta en bunnfrossen Pepsi Max fra terrassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Den het "How To Be A Teenager Millionaire" norsk læreren våres er jo helt kokt gir oss lekse i ferien... Tok engelsk bok for moro skyld! Endret 19. desember 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ostesufflé ja, interessant. Hva smaker det? Alltid hatt lyst til å smake det etter at jeg leste en Donald-historie om det. har vert å henta kabinettet mitt nå (og div andre ting) skjer med dere ? Hva slags kabinett? Her er man nesten ferdig med pakking før det blir tog i natt. sry for sent svar har fikla med å prøve å få det til og se bra ut er et antec p180 mini svart Picz? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jepp, har akkurat lagt ostesufflé. Og henta en bunnfrossen Pepsi Max fra terrassen. Fredagskosen? Flott bilde av ostesuffleen foresten. Du kan jo bruke det som bakgrunn på datan. Fikk med meg i går at du er usikker på hvilket bilde du skal bruke. norsk læreren våres er jo helt kokt gir oss lekse i ferien... Hadde nektet å gjøre det! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Korrekt, Glimti! Og haha, joa, den er jo unektelig... dekorativ. KongKake, hvis du har smakt en osteomelett er det ganske likt det. Bare mer luftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nekta, men nytter ikke når hun er et monster fikk 3 anmerkninger på og si nei 3 ganger..... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ostesufflé er jævlig digg, men den der var for fin til å spises Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lemon: Ahh.. Usikker på om jeg har smakt osteomelett egentlig, men siden jeg elsker ost, så må jeg prøve ostesufflé en gang. Kan ikke noen her minne meg på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg