Krankemot Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Gå ut, eller bli hjemme... Det er spørsmålet... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bli hjemme. Lenge også. Får ikke innta alkohol nå i begynnelsen hvertfall, når jeg har fått kyssesjuka. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fear and loathing in las vegas, eller the big lebowski.. ?Hvilken jeg burde sette på altså. Jeg liker The Big Lebowski best av de to, men Fear and Loathing er meget god den også. Begge har sær humor, kan man si. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bli hjemme. Lenge også. Får ikke innta alkohol nå i begynnelsen hvertfall, når jeg har fått kyssesjuka. Kjipt. :/ Ei venninne av meg fkk bekjed av legen at hun hadde hatt kyssesyken i 3 måneder. I den perioden hadde hun vært på fylla gjennomsnittlig mellom 1-2 ganger hver uke Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hehe, fikk vite det i dag jeg. Har hatt det i to uker nå, og forrige helg var det flatfyll, hjalp nok ikke på.. Takk Cyph, it iz decided. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bli hjemme. Lenge også. Får ikke innta alkohol nå i begynnelsen hvertfall, når jeg har fått kyssesjuka. tro meg, andre har det verre, like bleeding from your crotch. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Endelig noe snø i Bergen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for tipset, men jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det når jeg må registrere meg og betale for det. $10 er virkelig ikke mye å betale for medlemsskap på livstid. Og kvalitet, mMmm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "Skaff deg Spotify, de har alt av Black Ingvars!" *skaffe. Knote. Registrere. Søke* Mangler Heaven Metal-albummet. Fa'n! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Huff gikk i trusa på dama og fikk dårlig samvittighet.... Wut? She underage? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 har vert å henta kabinettet mitt nå (og div andre ting) skjer med dere ? Hva slags kabinett? Her er man nesten ferdig med pakking før det blir tog i natt. sry for sent svar har fikla med å prøve å få det til og se bra ut er et antec p180 mini svart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Faen, jeg skulle vært ute på byen nå for å møte noen gamle venninner fra langt tilbake, men fikk en satans hodepine for noen timer siden , og selv ikke 2g smertestillende, mat og drikke og en gåtur ute i en halv time, har klart å kurere det, finnes ikke trett heller, så klarer ikke sove. Derfor bare logga jeg på MSN i stedet =p Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, jeg har ikke vært her på lenge. Håper dere har klart dere bra uten meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "Skaff deg Spotify, de har alt av Black Ingvars!" *skaffe. Knote. Registrere. Søke* Mangler Heaven Metal-albummet. Fa'n! Sorry, men navnet Black Ingvars fikk meg til å le. Tenker på en blanding av metal og dansebandmusikk. Type Ole Ivars. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "Skaff deg Spotify, de har alt av Black Ingvars!" *skaffe. Knote. Registrere. Søke* Mangler Heaven Metal-albummet. Fa'n! Sorry, men navnet Black Ingvars fikk meg til å le. Tenker på en blanding av metal og dansebandmusikk. Type Ole Ivars. Er jo det det er Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, jeg har ikke vært her på lenge. Håper dere har klart dere bra uten meg. Oh no, he's back.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Black Ingvars eier Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, jeg har ikke vært her på lenge. Håper dere har klart dere bra uten meg. Oh no, he's back.. Glad for å se deg og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Glad for å se deg og. Slutt og jug. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Black Ingvars eier Indeed. Dog lenge siden jeg har hørt noe fra dem. Spotify må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg