paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jammen lever jeg ennå! Har vært ute en seks timers tid og sladdet Cosworth i godværet. Da er du heldigere enn meg...Skulle hente Suzuki SJ her om da`n og rett etter den var kjøpt og betalt så kræsja vi den(jeg kjørte ikke for jeg har ikke lappen) Måtte bare le for jeg hadde hatt den i 5 min eller noe...hehe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da fikk jeg tid til litt internett igjen! Ikke mye liv her nå gitt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 her er jeg ivartfall Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 nie tvang meg til å danse fugledansen hun er en hard hersker. Hehehehehee... Ja, jeg er jo så. Ehm. Herskende av meg. Jaaaah. xD Espen: La oss bråke! =D Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han har nok lagt seg nå, han. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han har nok lagt seg nå, han. Ryktene om min bortgang er sterkt overdrevet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Såeee... Jeg stemmer for at vi holder ett hardcore party her inne, og bråker så jævlig at vi vekker resten av forumet. Jaaaah. Det burde funke. xD Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Au, unødvendig å stå opp så tidlig... *gå og legge seg igjen* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Såeee... Jeg stemmer for at vi holder ett hardcore party her inne, og bråker så jævlig at vi vekker resten av forumet. Jaaaah. Det burde funke. xD skrive masse med stoooore bokstaver da eller? Au, unødvendig å stå opp så tidlig... *gå og legge seg igjen* kan ikke stå opp om man ikke legger seg da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Au, unødvendig å stå opp så tidlig... *gå og legge seg igjen* Eller ikke legge seg i det hele tatt. =D skrive masse med stoooore bokstaver da eller? JA, OG BRUKE OVERDOSE UTROPSTEGN!!!1!1!!!!1!1 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 JA, OG BRUKE OVERDOSE UTROPSTEGN!!!1!1!!!!1!1 SÅNN HER MENER DU?????!!!!????? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja! xD Nå burde vi virkelig ha klart å vekke noen... xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 enten det... eller skremt de bort Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vi skremte dem sikkert bare så fort opp av senga at de glemte hvor PCen var og slikt. Det er nemlig logisk. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 det er så logisk, at det er utenfor all logikk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jaaah, det hørtes noenlunde logisk ut. Mer logisk enn naturfag, i alle fall. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ca like logisk som kvantefysikk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kvantefysikk er da ikke logisk? *se dumt på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg