Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått unna tre julegaver og begynner dermed å komme litt mer i mål. :D Slappe litt av med en Red Bull nå og så skal jeg i middag.

Foretrekker heller ytre elle indrefilet. Men hversin smak.
Synes det er litt mindre smak i det. Selv om det er mørere kjøtt da. Spørs helt hva jeg har lyst på egentlig. Uansett så var det entrecot det var som var billig i dag. Var vel pepperbiff på tilbud også, men det hadde de ikke mer igjen av.

Det er bare indrefilet som er kjent for å ha liten smak. Selv synes jeg både ytre og indrefilet er glimrings. :yes:

For snart ti år siden var det en ganske lokal Big Horn like ved der jeg bodde. Husker jeg hadde 400 grams inderfilet med kryddersmør til. Nam. :D:dribble:

Lenke til kommentar
funker nå fint å logge inn her.

Okei, får denne.

Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience.

De tuller ikke.

Men hva er grunnen?

Edit: Men glem det, kom inn for lenge sia uansett. :p

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
har vert å henta kabinettet mitt nå (og div andre ting) :D

skjer med dere ? :p

Jeg skal begynne på en ny anime-serie nå og lurer på, skal jeg se den på japansk eller engelsk? (Kan velge.)

Japansk er nok best, synca med munnen på figurene osv. Men amerikanerne er ganske gode på å dubbe filmer fra Asia. Og med Engelsk får jeg sett mer på selve serien. Men som sagt.. jeg er usikker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...