Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jævla julegavemøkk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Spørs hvor du befinner deg. Her i Østfold er det ikker mer enn 6-7-8-minusgrader om dagen, men det er kaldt nok synes jeg. Edit: Nå er det -9.1 Endret 18. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Foretrekker heller ytre elle indrefilet. Men hversin smak.Synes det er litt mindre smak i det. Selv om det er mørere kjøtt da. Spørs helt hva jeg har lyst på egentlig. Uansett så var det entrecot det var som var billig i dag. Var vel pepperbiff på tilbud også, men det hadde de ikke mer igjen av. Jeg er mett. Kiwi hadde entrecote på helgetilbud.Jeg fant nettopp ut at det mot alle odds er en Kiwi-butikk rett her oppe. Og jeg som har bodd her i tre år og konsekvent handlet pepperbiffen min på rema 1000. Du får gå og handle deg noe godt da. Jævla julegavemøkk.Agreed. Er et slit. Men nå er jeg nesten ferdig. Bare brodern og typa til søstra mi igjen. Blir vel noe jäger eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Merker ikke så mye til kulda her i Stavanger for å være ærlig. Merka det først da jeg gikk passerte Vågen på vei hjem fra shopping i går Ønsket med en gang at jeg hadde tatt lue i stedet for hårband. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jææ, er dårlig på denne quotingen jeg altså. Har enda ikke forstått hvordan jeg skal quote to forskjellige innlegg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 I gårkveld var det så kaldt her at spylervæsken frøs, og selv ikke når bilen ble god og varm tinet den :| -25C er gøy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 trykk på sitat på de du vil, også trykker du på svar nå etter det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Laster ned windows 7 nå, faen vista skal vekk asap. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) I gårkveld var det så kaldt her at spylervæsken frøs, og selv ikke når bilen ble god og varm tinet den :| -25C er gøy Dette er en test. trykk på sitat på de du vil, også trykker du på svar nå etter det. Også en test. Herregud så enkelt. Jeg har trykt på "sitat" på de jeg vil sitere og så trykket "svar", men da ble alt bare teit, og jeg har siden ikke skjønt noe. Tusen takk, Shikaru! Endret 18. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Agreed. Er et slit. Men nå er jeg nesten ferdig. Bare brodern og typa til søstra mi igjen. Blir vel noe jäger eller noe. Jeg mangler egentlig bare 3 stk, og to da blir ikke noe problem. Det er den siste jeg sliter med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er det bare jeg som ikke kommer inn på facebook? Kommer inn på siden, men får ikke logget inn pga "vedlikehold på siden." Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 funker nå fint å logge inn her. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Helvete for snø som skulle komme nå da: Huff, må stresse meg ut til værnes med buss i snøkaos. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 funker nå fint å logge inn her. Okei, får denne. Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 funker nå fint å logge inn her. Okei, får denne. Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience. De tuller ikke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Kan hende de gjør det etappevis. At Facebook trenger noen oppdateringer overrasker meg i alle fall ikke; "nettpraten" er helt klikk. Endret 18. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Du får gå og handle deg noe godt da. Joda, jeg tok meg nettopp en tur for å kikke. Det ble et par pepperbiff til 15 kr stykket, så får vi se om de er noe bedre enn det smakløse restslaktet Rema selger unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg