Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du må eta mer enn bare burgere! ( sier jeg som åt 4 hamburgere til frokost i går :p)

4 hamburgere til frokost? Hva slags pingleburgere snakker vi om her? 10gramsburgere?

Savner 333grams-burgeren jeg spiste i Brønnøysund når jeg var der på jobb. Den var god. :)

Ikke lek resveremamma.

Det skrives reserve.

nja det var en sånn firpakkning med 100 grams burgere.

Lenke til kommentar
Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det.

Hehe! Virker som om du tror jeg lever et supersunt og ensformig liv?

Nei, i dag blir det taco (apropos ensformig, så spiser vi taco hos meg hver fredag) og brus. (Drikker brus fredag, lørdag og søndag)

Vurdere også å stikke ut på byen i dag, men har vondt i hodet. Hjelper eller forverrer øl hodepine?

Lenke til kommentar

Ulempen med å bo hos farmor er at hun skal ha alt planlagt og slikt, mens jeg er ganske diffus og vag og sier at jeg skal ut i løpet av dagen for å gjøre et eller annet, men ikke hva, og jeg tror det går henne kraftig på nervene. Om jeg f.eks. sier dagen før at vi må på butikken for å kjøpe ananas-juice, brød og slikt, så går hun hele dagen og maser om det, selv om jeg ikke helt ser vitsen med å dra ut før jeg blir sulten / får lyst på en drink. :p

Jeg sa jeg ville på en bistro på Hinna og spise i kveld og nå har hun gått - siden jeg labbet ned i ett-tiden for å spise frokost etter å ha liggi på senga og lest i noen timer - og mast om når jeg skal dra, om jeg skal dra, om jeg har lyst, om jeg har råd etc. Personlig ser jeg ingen grunn til å gå ut for å spise før på kvelden, men hun er visst ikke enig og vil helst at jeg skal legge meg halv elleve.

Lenke til kommentar
Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det.

Hehe! Virker som om du tror jeg lever et supersunt og ensformig liv?

Nei, i dag blir det taco (apropos ensformig, så spiser vi taco hos meg hver fredag) og brus. (Drikker brus fredag, lørdag og søndag)

Vurdere også å stikke ut på byen i dag, men har vondt i hodet. Hjelper eller forverrer øl hodepine?

Det var L4r5 jeg skrev det der til. Det jeg skrev til deg vafr et spørsmål om det gikk i salat og isvann. Skal forøvrig ha taco selv i dag og siden jeg har drukket en del i det siste så kommer det kun til å gå i brus.

Når det kommer til om øl gjør formen bedre eller værre er det litt forskjellig. Mange sier at iskald øl hjelper mot fyllesyke så om det er den slags hodepine du har kan det være at noen øl gjør susen. Om det er vanelig, generell hodepine derimot tviler jeg på at øl vil fjerne noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...