After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Redbull og hamburger i dag også? Jepp. Hva går det i hos deg? Salat og isvann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er mett. Kiwi hadde entrecote på helgetilbud. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 du må eta mer enn bare burgere! ( sier jeg som åt 4 hamburgere til frokost i går ) 4 hamburgere til frokost? Hva slags pingleburgere snakker vi om her? 10gramsburgere? Savner 333grams-burgeren jeg spiste i Brønnøysund når jeg var der på jobb. Den var god. Ikke lek resveremamma. Det skrives reserve. nja det var en sånn firpakkning med 100 grams burgere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det. Flott. Da blir det mer til meg. Er ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Foretrekker heller ytre elle indrefilet. Men hversin smak. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Den videoen der fikk meg til å starte en vannproduksjon i kjeften uten like, fargoth. Endret 18. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 første jeg tenkte var at det var sløsing med mat sia det går jo ikke ann å eta den der Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er mett. Kiwi hadde entrecote på helgetilbud.Jeg fant nettopp ut at det mot alle odds er en Kiwi-butikk rett her oppe. Og jeg som har bodd her i tre år og konsekvent handlet pepperbiffen min på rema 1000. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Brrrr Kaldt der du bor? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det. Hehe! Virker som om du tror jeg lever et supersunt og ensformig liv? Nei, i dag blir det taco (apropos ensformig, så spiser vi taco hos meg hver fredag) og brus. (Drikker brus fredag, lørdag og søndag) Vurdere også å stikke ut på byen i dag, men har vondt i hodet. Hjelper eller forverrer øl hodepine? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 første jeg tenkte var at det var sløsing med mat sia det går jo ikke ann å eta den der Du vil bli overrasket over hvor mye han greier å tyte i seg til tross for sin noe beskjedne størrelse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det er meldt 14 minusgrader i Narvik på søndags kveld. Jeg kommer hjem , nemlig, på søndags kveld. Sukk. Endret 18. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ulempen med å bo hos farmor er at hun skal ha alt planlagt og slikt, mens jeg er ganske diffus og vag og sier at jeg skal ut i løpet av dagen for å gjøre et eller annet, men ikke hva, og jeg tror det går henne kraftig på nervene. Om jeg f.eks. sier dagen før at vi må på butikken for å kjøpe ananas-juice, brød og slikt, så går hun hele dagen og maser om det, selv om jeg ikke helt ser vitsen med å dra ut før jeg blir sulten / får lyst på en drink. Jeg sa jeg ville på en bistro på Hinna og spise i kveld og nå har hun gått - siden jeg labbet ned i ett-tiden for å spise frokost etter å ha liggi på senga og lest i noen timer - og mast om når jeg skal dra, om jeg skal dra, om jeg har lyst, om jeg har råd etc. Personlig ser jeg ingen grunn til å gå ut for å spise før på kvelden, men hun er visst ikke enig og vil helst at jeg skal legge meg halv elleve. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Liker ikke entrecote noe særlig. Det er så mange sener i det. Hehe! Virker som om du tror jeg lever et supersunt og ensformig liv? Nei, i dag blir det taco (apropos ensformig, så spiser vi taco hos meg hver fredag) og brus. (Drikker brus fredag, lørdag og søndag) Vurdere også å stikke ut på byen i dag, men har vondt i hodet. Hjelper eller forverrer øl hodepine? Det var L4r5 jeg skrev det der til. Det jeg skrev til deg vafr et spørsmål om det gikk i salat og isvann. Skal forøvrig ha taco selv i dag og siden jeg har drukket en del i det siste så kommer det kun til å gå i brus. Når det kommer til om øl gjør formen bedre eller værre er det litt forskjellig. Mange sier at iskald øl hjelper mot fyllesyke så om det er den slags hodepine du har kan det være at noen øl gjør susen. Om det er vanelig, generell hodepine derimot tviler jeg på at øl vil fjerne noe som helst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Brrrr Kaldt der du bor? Norge er kaldt, ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Spørs hvor du befinner deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Her i bodø har det vært satankaldt lenge nå. Haaater avogtil å bo i nord-norge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Her nede i sør ble det plutselig 6-7 minus. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg