Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at Michelle Obama har flyttet til Bergen, og tydeligvis anskaffet seg en vanlig jobb her. La merke til hun på bussen i dag morges.

Når eg tenker meg om så kan det jo være at det kun er en som ligner veldig på fru Obama, men hvor store er vel sjansene for det?;)

Lenke til kommentar

Huhei og god morgen.

Håper det ikke er altfor kaldt ute her. Når det ikke er is og snø slik det skulle vært kan kulden også holde seg borte. Må fortsette min evige jakt på julegaver en eller annen gang i dag så må ut. Blir vel en burger etter hvert også og da må man også utenfor døren. Men i kveld blir det å sette bilder i album og drikke kakao så det blir iallefall ikke å være ute i kulden hele dagen. :D

Sitter med en boks Red Bull nå og lurer å hvor jeg har gjort av de ekstra skjøteledningene til julepynten.

Lenke til kommentar
du må eta mer enn bare burgere! ( sier jeg som åt 4 hamburgere til frokost i går :p)

4 hamburgere til frokost? Hva slags pingleburgere snakker vi om her? 10gramsburgere?

Savner 333grams-burgeren jeg spiste i Brønnøysund når jeg var der på jobb. Den var god. :)

Ikke lek resveremamma.

Det skrives reserve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...