Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra, idag våknet jeg 1 time for sent og løp ned til bussen i 8 minusgrader med den tynneste jakka jeg kunne finne. Etter å ha ventet på busstoppet i et kvarter, frysende selvfølgelig, kom bussen. Så var det 35 minutt med buss for så og gå opp til skolen, frysende, og finne ut at de allerede var ferdige og kunne gå hjem. Da måtte jeg gå ned til busstoppet igjen, frysende, og så vente der i 15 minutt, frysende for så og ta bussen hjem igjen. Når bussen var fremme måtte jeg gå opp bakken, frysende, og nå sitter jeg her (frysende). Pluss at vi skal skifte peis i heimen, så vi har ikke noen peis å fyre i, noe som gjør det hele litt kaldere. God juleferie! :xmas:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

mMmm ... I går var en fin kveld :)

Fetteren min, bestekompisen min og meg selv, gikk gjennom 2 flasker halvsøt cava, en flaske tørr hvitvin og en flaske tørr og "gåen" champagne med magen full av kjøttkaker, fy for en kveld ^^

Og nå ligger jeg i senga med laptopen og chiller totalt, gidder ikke stå opp med det første, men blir vel en tur ned i byen i dag også. Må ha ananasjuice, mer cava og så ut og sjekke ut Hinna Bistro i kveld. Hører rykter om god mat og flotte damer der ^^

Lenke til kommentar
Hurra, idag våknet jeg 1 time for sent og løp ned til bussen i 8 minusgrader med den tynneste jakka jeg kunne finne. Etter å ha ventet på busstoppet i et kvarter, frysende selvfølgelig, kom bussen. Så var det 35 minutt med buss for så og gå opp til skolen, frysende, og finne ut at de allerede var ferdige og kunne gå hjem. Da måtte jeg gå ned til busstoppet igjen, frysende, og så vente der i 15 minutt, frysende for så og ta bussen hjem igjen. Når bussen var fremme måtte jeg gå opp bakken, frysende, og nå sitter jeg her (frysende). Pluss at vi skal skifte peis i heimen, så vi har ikke noen peis å fyre i, noe som gjør det hele litt kaldere. God juleferie! :xmas:

Ahaahahahahah! Og du som så på film i går kveld og sa: "Ja, kan heller bare være litt trøtt i morgen." Så forsover du deg? Morsomt. :laugh:

Btw: Jeg har hatt ferie i snart en uke (siden fredag). :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...