Gjest Slettet+312 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ikke bare litt kaldt heller... 22 minus er minst 40 grader for kaldt! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fytti katta, idag var det kaldt å gå til skolen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "Stop whining", pfft! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg fant igjen lua mi fra i fjor Såeh, var ikke kaldt til meg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg fant igjen lua mi fra i fjor Såeh, var ikke kaldt til meg Lue er gull! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Såe... Er det noen her fra Drammen som ikke har noe å gjøre i morgen tidlig fra klokken 0539 til 0822? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg fant igjen lua mi fra i fjor Såeh, var ikke kaldt til meg Lue er gull! IT IS! Og voksen min er gull og. Holder seg selv om jeg har på lua Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hurra, idag våknet jeg 1 time for sent og løp ned til bussen i 8 minusgrader med den tynneste jakka jeg kunne finne. Etter å ha ventet på busstoppet i et kvarter, frysende selvfølgelig, kom bussen. Så var det 35 minutt med buss for så og gå opp til skolen, frysende, og finne ut at de allerede var ferdige og kunne gå hjem. Da måtte jeg gå ned til busstoppet igjen, frysende, og så vente der i 15 minutt, frysende for så og ta bussen hjem igjen. Når bussen var fremme måtte jeg gå opp bakken, frysende, og nå sitter jeg her (frysende). Pluss at vi skal skifte peis i heimen, så vi har ikke noen peis å fyre i, noe som gjør det hele litt kaldere. God juleferie! Endret 18. desember 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ta deg en varm dusj. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 FY FAEN! aldri hatt ei så god bacon pølse før! første måltidet på 24t Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Juleferie FTW:d:d:d:d:d:d:d:d:d Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ta deg en varm dusj. Will do! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Juleferie FTW:d:d:d:d:d:d:d:d:d Hold stilt, jeg har ikke ferie før på tirsdag. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk halvannen dag ekstra i ferie. Så da fikk jeg akkurat 6 dager. Så jeg har fri fra i klokken 15 i dag frem til 4.januar =) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Og jeg har fri fra halv elleve idag tidlig til 5. Januar elns:D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Møkkaunger. Alt for lang ferie. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sitter inne i klasserommet, og fingrene mine har nesten frøset til is. Its sooooo cold.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 mMmm ... I går var en fin kveld Fetteren min, bestekompisen min og meg selv, gikk gjennom 2 flasker halvsøt cava, en flaske tørr hvitvin og en flaske tørr og "gåen" champagne med magen full av kjøttkaker, fy for en kveld ^^ Og nå ligger jeg i senga med laptopen og chiller totalt, gidder ikke stå opp med det første, men blir vel en tur ned i byen i dag også. Må ha ananasjuice, mer cava og så ut og sjekke ut Hinna Bistro i kveld. Hører rykter om god mat og flotte damer der ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hurra, idag våknet jeg 1 time for sent og løp ned til bussen i 8 minusgrader med den tynneste jakka jeg kunne finne. Etter å ha ventet på busstoppet i et kvarter, frysende selvfølgelig, kom bussen. Så var det 35 minutt med buss for så og gå opp til skolen, frysende, og finne ut at de allerede var ferdige og kunne gå hjem. Da måtte jeg gå ned til busstoppet igjen, frysende, og så vente der i 15 minutt, frysende for så og ta bussen hjem igjen. Når bussen var fremme måtte jeg gå opp bakken, frysende, og nå sitter jeg her (frysende). Pluss at vi skal skifte peis i heimen, så vi har ikke noen peis å fyre i, noe som gjør det hele litt kaldere. God juleferie! Ahaahahahahah! Og du som så på film i går kveld og sa: "Ja, kan heller bare være litt trøtt i morgen." Så forsover du deg? Morsomt. Btw: Jeg har hatt ferie i snart en uke (siden fredag). Endret 18. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Juleferie på tirsdag. Pappa har kjøpt med en hel kasse Hamar julebrus til meg + at jeg har ca. 20 igjen eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg