Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Faen. Det er morgen. Hvorfor skal A-menneskene diktere når alle skal stå opp? Jeg er lei. Og snart er det eksamen. Jeg er trøtt. Og kald. Det fryser småjævler her. Herregud! Ikke har SIT fungerende varmeovner heller. Det vil si. Jeg har én fungerende varmeovn, som bare har lov til å være på i 3 timer av gangen (er sånn mongolid termostatfunksjon), på to rom. På det rommet hvor den ikke står er det et vindu som virker å være forsøkt isolert en gang i steinalderen, eller noe sånn. Er i hvert fall en foss av iskald luft under vinduet og ned til gulvet. Er det rart jeg har vært mye syk i høst? Lykke til med mekfys da, JannOvepus Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 I dag skal jeg se "Avatar". Har ikke høye forventninger til filmen, så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Herr Brun: fysmater som du er så trenger du vel ikke lykkeønskninger for å klare å stå på mekfys? Men et lite råd: det merkes virkelig om man kun klarer å få til 2 av 11 rett på MC-delen. Her er det luksus i form av gulvvarme og greit isolert hybel. Desverre så er det litt kaldtrekk når graderstokken passerer -10, og gulvvarmen takler heller ikke så lave temperaturer. Men det er jo ikke sååå ofte at behovet er stort... Nei, da drar jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God morgen, nei. Jeg har vondt i hue! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God morgen, nei. Jeg har vondt i hue! Selvgjort er velgjort Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Herr Brun: fysmater som du er så trenger du vel ikke lykkeønskninger for å klare å stå på mekfys? Sånn burdet det vært. Men sukk. UKA-semester... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sånn burdet det vært. Men sukk. UKA-semester... Dårlig unnskyldning... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jøss, ser ut til at Twitter blei hacka i natt eller noe Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jøss, ser ut til at Twitter blei hacka i natt eller noe jeg vet ikke, jeg har det litt vanskelig for å ta dem seriøst når de kaller seg for "Iranian Cyber Army". JIHAD! Endret 18. desember 2009 av MrLeftfield Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nei nei nei nei nei nei nein! JEg har ikke fått køplass for bilettene. Shit. Siste gang ble det utsolgt i løpet av 1 time. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 de selvmordsbomba servern Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) de selvmordsbomba servern "ololololo!!!11" haha edit: wtf skjer med DB? "Nå må Obama «låse opp» forhand- lingene" "Vil ha sprit- stopp ved midnatt" Endret 18. desember 2009 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 FAEN SÅ KJEDELIG DET ER JLOASJDsaå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som pleier å lese Questionable Content? Duden som tegner den streamer live her nå: http://www.ustream.tv/channel/qc-show Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som pleier å lese Questionable Content?Duden som tegner den streamer live her nå: http://www.ustream.tv/channel/qc-show Oh, takker. Leser den serien fast Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Wohooooooo Jeg har fått biletter til Maiden!!! Oh fy faen så glad jeg er nå! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er veldig glad jeg jobber i Lillehammer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Leser den serien fastSamme her. Var litt stilig å se hvordan den ble laga. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fytti katta, idag var det kaldt å gå til skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg