Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 ja da har jeg malt enda en julegave. får se i morra hvor mye jeg hater det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 det betyr at jeg har fått unnagjort 3 julegaver, så det er greit det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hehe. Jeg er snart ferdig med mine 10 +/- julegaver. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 såpass mange ja. nei jeg kjøper bare til foreldra mine, brodern og farmor og farfar i år. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Snødekte vinterveier Spesielt på kveldstid med lite trafikk. Det er jo nesten surrealistisk vakkert med de forvridde snøtunge landskapene som er kuttet i midten av sivilisasjonen, og kun opplyst av medbrakt lys. Hvit jul... Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for én fast bakgrunn, så jeg bytter litt. Bakgrunn på maskinen du mener? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk mail fra spansklæreren om at karakter på spansktentamen var kommet på Fronter. 6-. Digg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg trur jeg skal drikke julegaven jeg kjøpte til fattern. Han kommer ikke til å få den før etter jul uansett, så jeg har masse tid til å kjøpe ny. Ja. Jeg trur jeg gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk mail fra spansklæreren om at karakter på spansktentamen var kommet på Fronter. 6-. Digg. Hvordan fikk du den? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg trur jeg skal drikke julegaven jeg kjøpte til fattern. Han kommer ikke til å få den før etter jul uansett, så jeg har masse tid til å kjøpe ny. Ja. Jeg trur jeg gjør det. Tørst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Uenig i alle minus de to siste. http://www.kjendis.no/2009/12/17/kjendis/s...illere/9564960/ Direkte dårlig liste av Star. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tørst? Jepp, and i went for it. 1 liter kos senere, im still alive Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg begynte vesentlig tideligere og av en eller annen merkelig grunn sier topplokket at det er på tide å køye snart... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er aldri for tidlig å kose seg, enten det er pils, sprit, puling, god mat, nikotin, what ever. Disse tidslinjene folk "må følge" for å ikke bli stemplet som både det ene og det andre er bare tull. Jeg drikker langt mindre mengder alkohol enn en gjennomsnittlig 17åring(jeg er 21) likevel tuller venner med at jeg er alkoholiker. Hvorfor? Fordi jeg ikke har noe problem med å ta meg en pils eller to på en ukedag. Men det er bare bullshit å påstå noen er alkoholiker for sånt. Spesielt mtp at jeg må drikke en ti, tolv halvlitere for å i det heletatt merke noe. Alkoholikere drikker for rusen, jeg kunne like gjerne ha drukket cola for hva jeg merker av to øl. Det var dagens rant, får satse på at det neste blir noe mer underholdende. Dette var bare for fakta til å være morsomt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk mail fra spansklæreren om at karakter på spansktentamen var kommet på Fronter. 6-. Digg. Hvordan fikk du den? Hva? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God morgen, småjævler. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Morn. Snart skal jeg stå i kø for Maiden biletter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 da har jeg våknet noen minutter forseint, får ta neste buss Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Faen. Det er morgen. Hvorfor skal A-menneskene diktere når alle skal stå opp? Jeg er lei. Og snart er det eksamen. Jeg er trøtt. Og kald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg