Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Natti natt jobb om 5 timer skal bli et helvete etter jobb med tanke på trøtthet vet jeg xD Sov godt alle ihopas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir.Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall p-p-p-p-p-p-p-p-parkinson? (forklaring for de som trenger: Altså, trykket post 5 ganger) Endret 17. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 bare ikke si det natta fire ganger idag også Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Haha, han kommer helt sikkert tilbake. Jeg tenkte at siden jeg har feber og er syk, så skal jeg legge meg til klokken er 00:00. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vell pussa tenna for en og en halv time siden skulle bare skru av datan før jeg hoppa i senga da jeg så DNFK var oppe på skjermen.. N'here i am Natta Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 det var 2 ganger Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jaja, nå legger jeg meg SERIØST ! Mener det helt serr lissom må være klar når jeg kommer hjem for ferie i morgen og skal spella GT5 demoen Natta Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Får ikke ferie før 22. vi... Idiotisk skole.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 God natt, Captn Jack Yarr'ow ! Blir litt over tolv på meg, satte på en episode med South Park som jeg må se ferdig. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Får ikke ferie før 22. vi... Idiotisk skole.. Har ikke ferie i det hele tatt, jeg. Gled deg til arbeidslivet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Venter bare på julekalendrene jeg nå, så er det senga... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da var christmas screensaver'n på plass, og enda penere med dual screen i tillegg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I'll show you mine if you show me yours... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I'll show you mine if you show me yours...Fuckin' deal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Pizzaen er unnagjort og nå er det noen øl og litt album før jeg finner veien til sengen etter hvert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for én fast bakgrunn, så jeg bytter litt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Skal jeg gjøre valget ditt enda vanskeligere, Oda? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 17. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tenk jeg skal stå opp klokken halv 8 selv om jeg har fri. Skal hente dama på mårran. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Snødekte vinterveier Spesielt på kveldstid med lite trafikk. Det er jo nesten surrealistisk vakkert med de forvridde snøtunge landskapene som er kuttet i midten av sivilisasjonen, og kun opplyst av medbrakt lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg