Skogsraa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Visningsnavnet mitt gikk nettopp fra å være Liccentorp til å bli Skogsraa. Hva syns folket? meh. Takk for omtanken. Cypheron: Liccentorp var noen tullegreier jeg utviklet selv. Skogrså er det svenske ordet for Huldra, ei kjerring med ku-/reverompe i norsk folketro. Endret 17. desember 2009 av Skogsraa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Visningsnavnet mitt gikk nettopp fra å være Liccentorp til å bli Skogsraa. Hva syns folket? Liccentorp, hva betydde det egentlig? Skogsraa [skogsrå] høres ut som en type i et BM-band. Høres mer ut som en type spurv eller noe. Da likte jeg bedre Liccentorp. Mer gjenkjennelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sjekka kontakten? Laderen lyser, så jeg vet den får strøm. Kontakta til pcen har vært laber i en måned elns, men det har alltid vært å bare vri litt på den så får den skikkelig kontakt. Nå skjer ingenting. Pcen er gammel, så det er ingen katastrofe, men jævla netshop har den nye laptoppen min inne til reparasjon for annen gang på to måneder. Første gangen ødela de den bare litt ekstra og sendte den tilbake. Good shit. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er vel Adam som har "Well there's your problem!", ikke Jamie? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har ryddet til jul: http://dont-read.com/imghost/Skrivebord.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er vel Adam som har "Well there's your problem!", ikke Jamie? Er da Jamie som har den? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, laptoppen min får ikke strøm. Fyfaen så irriterende. Enten er laderen gåen eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. Well, theres your problem. use C4? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Orker ikke lage en tråd for dette: Kan jeg bruke kort på flybussen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har en 42" Philips et eller annet FullHD tv.Kjører film gjennom PS3 inn på en Yamaha RX-V 663 hjemmekinoeceiver som sender lyd ut til et Canton Movie 120MX høyttalersystem. Litt bedre enn mitt utstyr med andre ord. Du har Fight Club på Blu-Ray da? Skal huske på deg om jeg er i Molde. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ryddig desktop er pent. Jeg bruker en liten dock øverst på skjermen med de tingene jeg trenger mest. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, laptoppen min får ikke strøm. Fyfaen så irriterende. Enten er laderen gåen eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. Høres ut som du har en dell Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Høres ut som du har en dell Haha, ja, det er faktisk dell. Den er riktignok 5år gammel og har vært igjennom en god del. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ryddig desktop er pent. Jeg bruker en liten dock øverst på skjermen med de tingene jeg trenger mest. Jeg bruker bare dock nederst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Arbeidsmodus 1: Arbeidsmodus 2: Endret 17. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Har en 42" Philips et eller annet FullHD tv.Kjører film gjennom PS3 inn på en Yamaha RX-V 663 hjemmekinoeceiver som sender lyd ut til et Canton Movie 120MX høyttalersystem. Litt bedre enn mitt utstyr med andre ord. Du har Fight Club på Blu-Ray da? Skal huske på deg om jeg er i Molde. Skal vi prøve oss på dobbelquoting da, det har jeg ikke gjort før. Vel, har dessverre en dårlig samling av blu-ray-filmer. Og Fight Club er bare på DVD, dessverre. Den docken, holder den seg oppe når du trykker win+m? haha, quotingen gikk dårlig. Endret 17. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, laptoppen min får ikke strøm. Fyfaen så irriterende. Enten er laderen gåen eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. Høres ut som du har en dell Har du ordnet med tastaturet ditt selv? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Orker ikke lage en tråd for dette:Kan jeg bruke kort på flybussen? Ja. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har en 42" Philips et eller annet FullHD tv.Kjører film gjennom PS3 inn på en Yamaha RX-V 663 hjemmekinoeceiver som sender lyd ut til et Canton Movie 120MX høyttalersystem. Litt bedre enn mitt utstyr med andre ord. Du har Fight Club på Blu-Ray da? Skal huske på deg om jeg er i Molde. Skal vi prøve oss på dobbelquoting da, det har jeg ikke gjort før. Vel, har dessverre en dårlig samling av blu-ray-filmer. Og Fight Club er bare på DVD, dessverre. Jaja, er nok bedre å se på film hos deg enn hos meg uansett. Fight Club på Blu-Ray må du skaffe deg. Menne tar kvelden nå, så god natt folkens! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skrur på ovnen nå så snart pizzatid. Natta. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Når jeg endelig klarte å kræke tjukkrompa ut av senga for å hente en røyk så klarte jeg bare å ta sigarett papir. Tobakken ligg enda i stua. Nytt førsøk i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg