L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er en nedtelling til 2010, tror jeg. Ja, men hvorfor? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da var Fight Club sett. Da blir Frihetens Regn og Letters From Iwo Jima de neste filmene jeg ser. Flags Of Our Fathers er på en måte broder-filmen til Letters..., og mange velger å se de sammen, men personlig syntes jeg Flags var veldig svak i forhold til Letters. I Flags får man se alt fra amerikanernes side (det har vi ikke sett før... neeida..), mens i Letters ser man alt fra Japanerne, mye mer spennende syntes jeg. Men du får vel se begge uansett. Flags of Our Fathers får derfor bli neste film på lista, så jeg får sett de to filmene sånn noenlunde sammen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er en nedtelling til 2010, tror jeg. Ja, men hvorfor? Fordi at sånne som deg skal engste seg Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville sett Fight Club først så Frihetens Regn etterpå. Letters From Iwo Jima er den beste av de synes jeg. Da var Fight Club sett. Da blir Frihetens Regn og Letters From Iwo Jima de neste filmene jeg ser. Hva synes du om Fight Club, da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lar dette innlegget tale sitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da har man skrudd på maskina og ligger på senga i Stavanger og leser gamle Don Rosa-historier, etter to flasker Cava, en flaske hvitvin og en flaske Champagne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da har man skrudd på maskina og ligger på senga i Stavanger og leser gamle Don Rosa-historier, etter to flasker Cava, en flaske hvitvin og en flaske Champagne. Don Rosa Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 17 minus ute... Alarm på til klokka 5 da for å sette i motorvarmern ... brrrrr Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da er jeg hjemme fra trening, jeg kommer til å være så STØL i morgen at jeg ikke klarer å gå. Jo, jeg har også lest at man burde trene geriljatrening på morgenen, men shit au, kanke være negativt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lar dette innlegget tale sitt. Herlig! Hadde du bodd i hjembyen min kunne vi sett den hos meg. Jeg har ikke all verdens til TV, men lyden er over gjennomsnitlig god. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, laptoppen min får ikke strøm. Fyfaen så irriterende. Enten er laderen gåen eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sjekka kontakten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, laptoppen min får ikke strøm. Fyfaen så irriterende. Enten er laderen gåen eller så er det dårlig kontakt et eller annet sted. Well, theres your problem. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hahaha /WIN Vell vell, gniteÅ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lar dette innlegget tale sitt. Herlig! Hadde du bodd i hjembyen min kunne vi sett den hos meg. Jeg har ikke all verdens til TV, men lyden er over gjennomsnitlig god. Haha, hadde vært nice det ja. Bare synd Molde er litt vel langt unna. Og du har sikkert bedre TV enn min 32" Tatung. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da har man skrudd på maskina og ligger på senga i Stavanger og leser gamle Don Rosa-historier, etter to flasker Cava, en flaske hvitvin og en flaske Champagne. Don Rosa True that. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Visningsnavnet mitt gikk nettopp fra å være Liccentorp til å bli Skogsraa. Hva syns folket? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Visningsnavnet mitt gikk nettopp fra å være Liccentorp til å bli Skogsraa. Hva syns folket? meh. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har en 42" Philips et eller annet FullHD tv. Kjører film gjennom PS3 inn på en Yamaha RX-V 663 hjemmekinoeceiver som sender lyd ut til et Canton Movie 120MX høyttalersystem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Visningsnavnet mitt gikk nettopp fra å være Liccentorp til å bli Skogsraa. Hva syns folket? Liccentorp, hva betydde det egentlig? Skogsraa [skogsrå] høres ut som en type i et BM-band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg