After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lykke til med å bli avholds i julen da. Tror det finnes enklere tider på året.Lol. Som om jeg noen gang blir avholds. Tror ikke det kommer til å skje med det første. Hva har skjedd med Bli sunnprosjektet ditt? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Løvstek eller ferdigpizza? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skolen var bare fryd og gammen i dag. Fikk vite at jeg var den beste i klassen på sluttprøven i matten, også hadde læreren laget julegrøt til oss og vi spilte hangman. Gikk også to timer tidligere. Du går på ungdomsskolen, eller..? Var på skolen fra 08:15-19:00 i går, og 8:15-18:00 i dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skolen var bare fryd og gammen i dag. Fikk vite at jeg var den beste i klassen på sluttprøven i matten, også hadde læreren laget julegrøt til oss og vi spilte hangman. Gikk også to timer tidligere. Du går på ungdomsskolen, eller..? Var på skolen fra 08:15-19:00 i går, og 8:15-18:00 i dag. Hun går på videregående. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Aiai, et bilde av Skrik henger på soverommet til en eller annen festvert (tror det er Mr. Garrison) i Episode3 Season 08 av South Park! Two guys naked in a hot tub heter episoden. Nå er jeg bored. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du er faktisk noen mnd yngre enn meg. Hadde mine grusomme uker forrige uke og forrige der igjen jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Klarte å steke løvsteken sånn ca allt for lenge. Smakte og hadde samme konsistens som en skoskåle. Jeg overdriver ikke engang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vel, disse dagene har vært en hverdag siden rundt midten av november... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Klarte å steke løvsteken sånn ca allt for lenge. Smakte og hadde samme konsistens som en skoskåle. Jeg overdriver ikke engang. må jo følge med veit du. tar jo ikke lange tia å steike de der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vel, disse dagene har vært en hverdag siden rundt midten av november... Someone please call nine whine whine... Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 30 sek på hver side. Jeg brukte 3 min på hver side Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vel, disse dagene har vært en hverdag siden rundt midten av november... Someone please call nine whine whine... Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd. Haha, jeg gruer meg til medisinstudiene. Hva går du Zeromac? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Glad jeg tok ferien i dag. Orker ikke stå opp i morra bare for å spise kake. Noen fraværstimer får jeg tåle, er bare en dråpe i havet uansett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vel, disse dagene har vært en hverdag siden rundt midten av november... Someone please call nine whine whine... Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd. Haha, jeg gruer meg til medisinstudiene. Hva går du Zeromac? Han går medier og kommunikasjon, elns. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Media på skolen vår har det ikke tøft i allefall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Medier og kommunikasjon. Burde så jævlig tatt det istedet for studiespesialisering Edit: Media på skolen vår får i bøtter og spann. Nye macer annenhvert år og digge stoler. Er visstnok fordi skolen får mer penger per mediaelev enn per allmennelev. Endret 17. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Anbefaler og se akkurat denne episoden av Berulfens konspirasjoner eller hvordan navnet hans skrives. Utrolig interessant: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/580311 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Medier og kommunikasjon. Burde så jævlig tatt det istedet for studiespesialisering Edit: Media på skolen vår får i bøtter og spann. Nye macer annenhvert år og digge stoler. Er visstnok fordi skolen får mer penger per mediaelev enn per allmennelev. Altså, noen ganger så angrer jeg på studiespes, men hva faen skal jeg innenfor media og gjøre..? Eneste jeg kunne tenkt meg er journalist, men da vil jeg skrive innenfor naturfag, så mye vits er det ikke akkurat. Haha, den suger. Vi har like pc'r som mediafolket, hele Adobepakken faktisk også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ingen her som har hørt om en nettside hvor man kan tromme en melodi på mellomromtasten og så kommer det opp forslag til hvilke sanger det kan være? Mener å huske å har hørt noe om det, men kan hende jeg har drømt det også. Lykke til med medisinstudiene, Pinup. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Someone please call nine whine whine... Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd. Du er voksen! Jeg er fortsatt et lite barn. Hva går du Zeromac? Medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg