Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skolen var bare fryd og gammen i dag. Fikk vite at jeg var den beste i klassen på sluttprøven i matten, også hadde læreren laget julegrøt til oss og vi spilte hangman. Gikk også to timer tidligere.

:D

Du går på ungdomsskolen, eller..?

Var på skolen fra 08:15-19:00 i går, og 8:15-18:00 i dag.

Hun går på videregående.

Lenke til kommentar
Vel, disse dagene har vært en hverdag siden rundt midten av november...

Someone please call nine whine whine...

Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd.

Lenke til kommentar

Jeg har forelesning, øvingsveiledning eller lab fra 0800 til 1900 to dager i uka neste semester. Forelesning og jobb fra 0800 til 2200 en dag. Og to dager som jeg må bruke på å faktisk lese på egenhånd.

Haha, jeg gruer meg til medisinstudiene.

Hva går du Zeromac?

Lenke til kommentar

Haha, jeg gruer meg til medisinstudiene.

Hva går du Zeromac?

Han går medier og kommunikasjon, elns.

Lenke til kommentar

Medier og kommunikasjon. Burde så jævlig tatt det istedet for studiespesialisering :(

Edit: Media på skolen vår får i bøtter og spann. Nye macer annenhvert år og digge stoler. Er visstnok fordi skolen får mer penger per mediaelev enn per allmennelev.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Medier og kommunikasjon. Burde så jævlig tatt det istedet for studiespesialisering :(

Edit: Media på skolen vår får i bøtter og spann. Nye macer annenhvert år og digge stoler. Er visstnok fordi skolen får mer penger per mediaelev enn per allmennelev.

Altså, noen ganger så angrer jeg på studiespes, men hva faen skal jeg innenfor media og gjøre..? Eneste jeg kunne tenkt meg er journalist, men da vil jeg skrive innenfor naturfag, så mye vits er det ikke akkurat.

Haha, den suger. Vi har like pc'r som mediafolket, hele Adobepakken faktisk også.

Lenke til kommentar

Ingen her som har hørt om en nettside hvor man kan tromme en melodi på mellomromtasten og så kommer det opp forslag til hvilke sanger det kan være? Mener å huske å har hørt noe om det, men kan hende jeg har drømt det også.

Lykke til med medisinstudiene, Pinup.

Lenke til kommentar

Du er voksen! Jeg er fortsatt et lite barn. :(

Hva går du Zeromac?

Medier og kommunikasjon

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...