Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er faktisk veldig deilig. Forfriskende kald luft og godt med en liten tur. Så gleder meg til jeg skal på en liten fototur på Søndagen. Håper bare været holder seg =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Foreløpig er det kun noe treghet i dørene på bilen min i alle fall. Men akkurat det har jeg sånn silikonstift til. For å smøre gummilistene på innsiden av døra, slik at den ikke fryser.

Lenke til kommentar
Meldt dritkaldt i Oslo og omegn til helga. mellom -12 og -16 grader på det meste hørte jeg på radion.

Jeg kommer til å fryse til døde før julaften. Noe så TRIST

Herr Brun: fysikk er gøy, ja. :D

Her er det et sted mellom -25 og -30. Får ikke målt nøyaktig siden vi kun har termometer som er montert på husvegg, og jalla-IR-termometeret fra dealextreme ikke talker så kalde temperaturer :(

Jeg hadde tatt selvmord..

Lenke til kommentar
Meldt dritkaldt i Oslo og omegn til helga. mellom -12 og -16 grader på det meste hørte jeg på radion.

Jeg kommer til å fryse til døde før julaften. Noe så TRIST

Herr Brun: fysikk er gøy, ja. :D

Her er det et sted mellom -25 og -30. Får ikke målt nøyaktig siden vi kun har termometer som er montert på husvegg, og jalla-IR-termometeret fra dealextreme ikke talker så kalde temperaturer :(

Jeg hadde tatt selvmord..

Heia!!! Hyggelig å se deg! Hva er opp?

Lenke til kommentar
mangler du ikke et par deler? :dontgetit:

men blir nok fint :)

sjøl har jeg blitt nesten ferdig med et maleri til farmor og farfar. farmor har mast en stund, så tenkte det var på tide å male et :p

Joo, mamma tok taket ;D

Sameboe:

Ja, de var knekt når jeg pakket opp pepperkakepakken..

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...