Coa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå har kulden fra Sibir kommet til østlandet. Deilig med minusgrader Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sitter hjemme, 20mil nord for Trondheim. Jeg er langt fra klar, men bør klare å stå. Kan umulig bli værre enn forrige forsøk, ufrivillig døgning, skikkelig forkjølelse og hodepine ødela fy1001-eksamen totalt i fjor. Skal lese et par timer til før jeg drar nedover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er faktisk veldig deilig. Forfriskende kald luft og godt med en liten tur. Så gleder meg til jeg skal på en liten fototur på Søndagen. Håper bare været holder seg =) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Blir spennende å se om bilen er samarbeidsvillig når jeg skal til å dra. Den bruker jo å starte uten problem i -20-30, men det er jo en stund siden forrige vinter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Foreløpig er det kun noe treghet i dørene på bilen min i alle fall. Men akkurat det har jeg sånn silikonstift til. For å smøre gummilistene på innsiden av døra, slik at den ikke fryser. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Meldt dritkaldt i Oslo og omegn til helga. mellom -12 og -16 grader på det meste hørte jeg på radion. Jeg kommer til å fryse til døde før julaften. Noe så TRIST Herr Brun: fysikk er gøy, ja. Her er det et sted mellom -25 og -30. Får ikke målt nøyaktig siden vi kun har termometer som er montert på husvegg, og jalla-IR-termometeret fra dealextreme ikke talker så kalde temperaturer Jeg hadde tatt selvmord.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Meldt dritkaldt i Oslo og omegn til helga. mellom -12 og -16 grader på det meste hørte jeg på radion. Jeg kommer til å fryse til døde før julaften. Noe så TRIST Herr Brun: fysikk er gøy, ja. Her er det et sted mellom -25 og -30. Får ikke målt nøyaktig siden vi kun har termometer som er montert på husvegg, og jalla-IR-termometeret fra dealextreme ikke talker så kalde temperaturer Jeg hadde tatt selvmord.. Heia!!! Hyggelig å se deg! Hva er opp? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Der jaaa, endelig har folk begynt å kjenne meg igjen jo! Heia til deg også btw. Jeg så Lars Tangen i Oslo forrige fredag, han var så fin med sminken sin så.. Jeg har pyntet pepperkakehus, noen som vil se? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Der jaaa, endelig har folk begynt å kjenne meg igjen jo!Heia til deg også btw. Jeg så Lars Tangen i Oslo forrige fredag, han var så fin med sminken sin så.. Jeg har pyntet pepperkakehus, noen som vil se? Ja, jeg vil se! Post gjerne i pepperkakehustråden også Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Der jaaa, endelig har folk begynt å kjenne meg igjen jo!Heia til deg også btw. Jeg så Lars Tangen i Oslo forrige fredag, han var så fin med sminken sin så.. Jeg har pyntet pepperkakehus, noen som vil se? Du nevnte det i bloggen din Ja, jeg vil se Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har ikke satt sammen enda da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh...Sigrid failed @ to pieces Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh...Sigrid failed @ to pieces 1. Hvem snakker du til? : )) 2.Hæ? @ to pieces? haha Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 mangler du ikke et par deler? men blir nok fint sjøl har jeg blitt nesten ferdig med et maleri til farmor og farfar. farmor har mast en stund, så tenkte det var på tide å male et Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh...Sigrid failed @ to pieces 1. Hvem snakker du til? : )) 2.Hæ? @ to pieces? haha Ja, de to helt øverst til høyre ser jo ut som de har knekt også har du limt de sammen med knekk Snakker til deg (og det vet du ) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) mangler du ikke et par deler? men blir nok fint sjøl har jeg blitt nesten ferdig med et maleri til farmor og farfar. farmor har mast en stund, så tenkte det var på tide å male et Joo, mamma tok taket ;D Sameboe: Ja, de var knekt når jeg pakket opp pepperkakepakken.. Endret 17. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sameboe:Ja, de var knekt når jeg pakket opp pepperkakepakken.. Kjipern Derfor man lager selv! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 har du ikke lagd de sjøl en gang?... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 :0 Det er faktisk ganske mye jobb å PYNTE de.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 pff.. melis, nonstop og geletopper er alt du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg