Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
De har jeg jo hilst på ved flere anledninger alt :xmas:

Skal jeg ta et stemingsbilde fra stua, der jeg hooker opp PS1-en?

Det er bra du kjenner de godt, for Herr Kloroform ønsker seg en date med munnen din, og Mister balltre ønsker seg date med bakholdet ditt.. Og du vet vel hva som skjer hva ikke de får viljen din?

Men gjerne, sleng opp stemningsbilde. Jeg trenger noe pent å se på når jeg kjeder meg på jobb.

Og over til noe annet clvñ, når du først er her: pLan er vel ikke lagt på is håper jeg? Lite oppdateringer på siden..

Jeg melder meg på så fort jeg får fikset transport bort dit. Vet ikke tilfeldigvis om noen som skal ca. samme retningen?

Lenke til kommentar

#78 snurrer nuh ^_^

De har jeg jo hilst på ved flere anledninger alt :xmas:

Skal jeg ta et stemingsbilde fra stua, der jeg hooker opp PS1-en?

Det er bra du kjenner de godt, for Herr Kloroform ønsker seg en date med munnen din, og Mister balltre ønsker seg date med bakholdet ditt.. Og du vet vel hva som skjer når ikke de får viljen din?

Men gjerne, sleng opp stemningsbilde. Jeg trenger noe pent å se på når jeg kjeder meg på jobb.

Og over til noe annet clvñ, når du først er her: pLan er vel ikke lagt på is håper jeg? Lite oppdateringer på siden..

Jeg melder meg på så fort jeg får fikset transport bort dit. Vet ikke tilfeldigvis om noen som skal ca. samme retningen?

Jeg får epileptiske tendenser i en blodpøl på gulvet? =D

pLAN er fortsatt ON! Er ikke du i gruppa på facebook? Isåfall, legg meg til, så legger jeg deg til. All kommunikasjon har gått via den gruppa frem til nå. Hvor i verden er du lokalisert? Det er E18 fra Oslo og utover, så du er kanskje ikke så langt unna?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Egil: Ga du opp FF VII? :(

Neida. Intet som er gitt opp. jeg har bare ikke tid til å bli hektet på enda et spill. Moddet Wii med masse snes og N64-spill, serier og wow som skal spilles. Også er det særdeles mye jobbing. Det handler i bunn og grunn egentlig om prioritering da, men men.

edit: Hvis det er det jeg tror det er, så skjønner jeg ikke hvordan det går an å sette fast i glidelåsen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg får epileptiske tendenser i en blodpøl på gulvet? =D

pLAN er fortsatt ON! Er ikke du i gruppa på facebook? Isåfall, legg meg til, så legger jeg deg til. All kommunikasjon har gått via den gruppa frem til nå. Hvor i verden er du lokalisert? Det er E18 fra Oslo og utover, så du er kanskje ikke så langt unna?

Jepp, du ender opp i en blodpøl på gulvet. Godt mulig de bestemmer seg for å utføre litt destruktiv kirurgi i ansiktet ditt også. Men slikt kan en da leve med? :fun:

Nydelig at pLAN fortsatt er GO, har ikke meldt meg på facebook-gruppa, og jeg tviler på at det kommer til å skje. Facebook har jeg ikke, og har ikke større planer om å skaffe det heller..

Jeg befinner meg i Drøbak

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
edit: Hvis det er det jeg tror det er, så skjønner jeg ikke hvordan det går an å sette fast i glidelåsen.
Det går an. Bare prøve å være rask og sleng den inn i bokseren med samme bevegelse som du drar igjen glidlåsen. Går som regel bra. Som regel. :(

AU! Say no more. Jeg føler med deg :ohmy:
Heldigvis trakk den ikke blod. Hadde den gjort det så hadde jeg antagelig måtte brenne buksa. Kan ikke ta sjansen på at den får smaken på blod. Er slik varulvbukser (eller heter det varbukser?) skapes.
Lenke til kommentar

Jonas:

Stemningsbilde nao!

AU! Say no more. Jeg føler med deg :ohmy:
Heldigvis trakk den ikke blod. Hadde den gjort det så hadde jeg antagelig måtte brenne buksa. Kan ikke ta sjansen på at den får smaken på blod. Er slik varulvbukser (eller heter det varbukser?) skapes.

Nei, det hadde vært ille. Det kan vi jo ikke risikere! De varbuksene formerer seg jo så raskt og! :dontgetit:

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
God ettermiddag!

Var på quiz på en av byens lokale utesteder i går, og bestilte alkoholfritt øl (jeg kjørte), men fikk vite etter fjerde ølen at de jeg hadde drukket var vanlige øl. :|

Og hvem kjørte da?

Da er forøvrig ferien min i gang og det er faen så deilig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...