Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 whoaaah, satt å syngte for meg selv her, så fikk jeg et knaaaak i kjeven sitter den fast? Neida, men fikk et knak Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal si det er kjedelig om natta. Hva bedriver dere? prater med bæ og ser film Neida, men fikk et knak da er det jo greit... mammas kjeve låser seg en gang i året eller noe... ikke helt greit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 whoaaah, satt å syngte for meg selv her, så fikk jeg et knaaaak i kjeven swiiiit håom ællabææmaaa får knak hele tia jeg . om jeg strammer musklene så knekker det på høyre side. Samme om jeg tygger. Plagsomt Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Skal si det er kjedelig om natta. Hva bedriver dere? anlige mennesker ville kansje bruke denne "kjedelige" perioden av døgnet til å sove slik at de er utvilte til å gjøre noe i den mer morsomme delen av døgnet som kalles dag EDIT: kalles og ikke kalle Endret 3. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dagen imorra skal jeg øve til matteprøve. Så vil ikke at natta skal ende emd det første Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal si det er kjedelig om natta. Hva bedriver dere? anlige mennesker ville kansje bruke denne "kjedelige" perioden av døgnet til å sove slik at de er utvilte til å gjøre noe i den mer morsomme delen av døgnet som kalle dag Hvem er Kalle? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 anlige mennesker ville kansje bruke denne "kjedelige" perioden av døgnet til å sove slik at de er utvilte til å gjøre noe i den mer morsomme delen av døgnet som kalle dag søvn er bare noe sengeprodusentene fant opp for og selge bedre... og nå er de fleste avhengig grunnet påtvunget søvn fra dag 1 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 en mann med bart, solbriller, frakk, hatt, stokk, og en meget fyldig samling boxershorts hengende i skapet hjemme Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg mener å huske at enkelte i denne tråden klaget ganske mye for en stund siden over dårlig velkomst i den siste SO-tråden. Disse enkelte burde huske dette, og holde seg for gode til å gjøre det samme med andre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 anlige mennesker ville kansje bruke denne "kjedelige" perioden av døgnet til å sove slik at de er utvilte til å gjøre noe i den mer morsomme delen av døgnet som kalle dag søvn er bare noe sengeprodusentene fant opp for og selge bedre... og nå er de fleste avhengig grunnet påtvunget søvn fra dag 1 Jeg er på avvending nå. Jeg mener å huske at enkelte i denne tråden klaget ganske mye for en stund siden over dårlig velkomst i den siste SO-tråden. Disse enkelte burde huske dette, og holde seg for gode til å gjøre det samme med andre. Snakker du til meg? Han har det sånn hver dag, han går i klassen min. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er på avvending nå. det er godt verden trenger flere som oss Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er på avvending nå. Hva blir det neste? Skal du lære deg å ikke sykle? :!: Da har jeg og Edge ødelagt eliminasjonsleken. Yeey! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vi klarte det chokke! Men nuh er det køya. Natta - igjen! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er på avvending nå. det er godt verden trenger flere som oss Jeg setter på en episode One Piece nå og jeg forventer at du er her fortsatt når jeg kommer tilbake. Ikke la dem dra deg ned i mørket, Espen! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) anlige mennesker ville kansje bruke denne "kjedelige" perioden av døgnet til å sove slik at de er utvilte til å gjøre noe i den mer morsomme delen av døgnet som kalle dag søvn er bare noe sengeprodusentene fant opp for og selge bedre... og nå er de fleste avhengig grunnet påtvunget søvn fra dag 1 Jeg er på avvending nå. Jeg mener å huske at enkelte i denne tråden klaget ganske mye for en stund siden over dårlig velkomst i den siste SO-tråden. Disse enkelte burde huske dette, og holde seg for gode til å gjøre det samme med andre. Snakker du til meg? Han har det sånn hver dag, han går i klassen min. jeg har det sånn hver dag ? haha EDIT: hvorfor hater alle meg i det siste ? Endret 3. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva blir det neste?Skal du lære deg å ikke sykle? :!: det kalles og få lappen Da har jeg og Edge ødelagt eliminasjonsleken. Yeey! hva for noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg og Edge ødelagt eliminasjonsleken. Yeey! hva for noe? denne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg setter på en episode One Piece nå og jeg forventer at du er her fortsatt når jeg kommer tilbake. Ikke la dem dra deg ned i mørket, Espen! jeg skal ut og gå en tur, så skal jeg slå høyet kl7... så er ikke sikkert du ser meg igjen her før rundt 1-2 tiden i morgen da... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men jeg blir her, tror jeg. Hvertfall en liten stund til ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) AC/DC ble nettopp slått på, og således har jeg nettopp våknet etter å ha sovet i noen døgn. Jeg er sjåvinist, forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10486908 Endret 3. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg