Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var tiden av året da sommerferien nærmet seg. Dyreungene i dyrehagen diskuterte hvor de skulle på ferie. Delfinen sa: "Jeg kan svømme, mora mi kan svømme, faren min kan svømme. Så det blir vel en svømmetur i år også."

Pelikanen sa "Jeg kan fly, mora mi kan fly, faren min kan fly. Så det blir nok en flytur i år også."

Så var det krokodillen sin tur: "Jeg er svær i kjeften, mora mi er svær i kjeften, faren min er svær i kjeften. Så vi setter oss nok ned og poster på forumet i år også."

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vitsen er omskrevet for å passe anledningen. Original slutt er "Så det blir nok en tur til Bergen i år også."
Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Det var tiden av året da sommerferien nærmet seg. Dyreungene i dyrehagen diskuterte hvor de skulle på ferie. Delfinen sa: "Jeg kan svømme, mora mi kan svømme, faren min kan svømme. Så det blir vel en svømmetur i år også."

Pelikanen sa "Jeg kan fly, mora mi kan fly, faren min kan fly. Så det blir nok en flytur i år også."

Så var det krokodillen sin tur: "Jeg er svær i kjeftem, mora mi er svær i kjeften, faren min er svær i kjefte. Så vi setter oss nok ned og poster på forumet i år også."

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vitsen er omskrevet for å passe anledningen. Original slutt er "Så det blir nok en tur til Bergen i år også."

Har hørt den før :!: Veldig morsom vits =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...