MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan man egentlig kvitte seg med det uten å også utrydde hele menneskeheten?Tviler. Men det der høres ut som en veldig god løsning noen ganger. Ærlig talt, det klarer menneskeheten å gjøre fint selv. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Han som synger nå på P3 minner meg om shutopwomangetonmyhorse (hvis noen hører på radio nå) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 HELVETE! Jeg Dro på skoelen to timer FØR DEN EGNTLIG STARTET fordi jeg skulle ha elevsamtale som ble avlyst og den første timen! FUCK Lærern! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Det var tiden av året da sommerferien nærmet seg. Dyreungene i dyrehagen diskuterte hvor de skulle på ferie. Delfinen sa: "Jeg kan svømme, mora mi kan svømme, faren min kan svømme. Så det blir vel en svømmetur i år også." Pelikanen sa "Jeg kan fly, mora mi kan fly, faren min kan fly. Så det blir nok en flytur i år også." Så var det krokodillen sin tur: "Jeg er svær i kjeften, mora mi er svær i kjeften, faren min er svær i kjeften. Så vi setter oss nok ned og poster på forumet i år også." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vitsen er omskrevet for å passe anledningen. Original slutt er "Så det blir nok en tur til Bergen i år også." Endret 17. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det var tiden av året da sommerferien nærmet seg. Dyreungene i dyrehagen diskuterte hvor de skulle på ferie. Delfinen sa: "Jeg kan svømme, mora mi kan svømme, faren min kan svømme. Så det blir vel en svømmetur i år også."Pelikanen sa "Jeg kan fly, mora mi kan fly, faren min kan fly. Så det blir nok en flytur i år også." Så var det krokodillen sin tur: "Jeg er svær i kjeftem, mora mi er svær i kjeften, faren min er svær i kjefte. Så vi setter oss nok ned og poster på forumet i år også." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vitsen er omskrevet for å passe anledningen. Original slutt er "Så det blir nok en tur til Bergen i år også." Har hørt den før :!: Veldig morsom vits =) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 HELVETE! Jeg Dro på skoelen to timer FØR DEN EGNTLIG STARTET fordi jeg skulle ha elevsamtale som ble avlyst og den første timen! FUCK Lærern! Fint. Da kan du øve på rettskrivingen. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Burde vel egentlig det Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Genial poll: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1181627&st=0 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hmmmmm om lønningsdagen er den 20, og fredag er 18, mandag er 21, da får man lønn på fredag, sant? Jeg lurer på om det er noe fast tidspunkt sånt pleier å bli utbetalt, trenger cash før kl 15 Eller varierer det fra bedrift til bedrift? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Edit : nvm xD leste feil x) Endret 17. desember 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du får nok lønn på fredag da ja. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du får nok lønn på fredag da ja. awesome. Er det noe "standard" tid penger pleier å rulle inn? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skulle vært på skolen 08:15, men våknet selvfølgelig nå. Da får jeg komme meg av gårde. Årets siste skoledag. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) @MrLeftfield: Rundt klokken 8 om morgenen vil jeg tro =) Endret 17. desember 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 @MrLeftfield:Rundt klokken 8 om morgenen vil jeg tro =) awesomeness! Danke. *fingers crossed* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 JESUS FUCKING CHRIST! Jeg hater folk som bare banker på og så valser rett inn. Jeg kunne sitti her naken eller i verste fall tatt meg en runk! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ghraag! Savner brukernavnet ditt! Men liker Flygende Rektum også! Og nå kom jeg på at det er veldig lenge siden jeg har sett Kuroi Nekoi og Clockworktoy (?) her Hva skjedde med de to? Endret 17. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) O_O Savne Ghraag? :O Nei, huff. Bruker aldri det lenger =( Accounten ble hacka, så kommer ikke til å bruke det før jeg får tilbake kontoen Og det kan ta en stund =) Endret 17. desember 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Heldigvis hadde jeg rukket å kle på meg, men det er ikke uvanlig at jeg sitter ganske lenge i undertøyet foran pc-en på morra'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg