Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan tar en neger graviditetstest? Hun stikker en banan opp i musa, og hvis den er halvspist når hun tar den ut igjen, så vet man at det er en ny apekatt på vei. Hva har Nike og KKK til felles? De får begge negre til å løpe fort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme hvor underholdende vitsene kan være syns jeg allikevel det bør være spart iom. hvor åpent forumet egentlig er. Ok, skal gi meg nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme hvor underholdende vitsene kan være syns jeg allikevel det bør være spart iom. hvor åpent forumet egentlig er. Det er lov å skrive krenkende svenskevitser og om folk fra nord norge, men ikke folk som er litt brun i huden altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er litt annerledes, du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme hvor underholdende vitsene kan være syns jeg allikevel det bør være spart iom. hvor åpent forumet egentlig er. Det er lov å skrive krenkende svenskevitser og om folk fra nord norge, men ikke folk som er litt brun i huden altså? Det er vel same faen det vel. Tok du den? Same lzm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er rasisme mot ytringsfriheten! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er litt annerledes, du. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan? En folkegruppe er ikke "mer folkegruppe" enn noen annen folkegruppe. Det er en gruppe folk. That's it. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Det er litt annerledes, du. Er det vel ikke? Vi har da like rettigheter som negre vi? Når folk får skrive krenkende vitser om hvite folk, så bør man få gjøre det om negere også Denne siden jobber mot diskriminering, rasisme, ærekrenking osv.Flere reagerer sikker på hvorfor vi har lagt opp disse vitsene og svar skal dere få. Prinsipp! "vitser" mot nordiske kvinner/menn og hvite generelt er såkalt "lov" uten at det er rasisme, diskriminerende, ærekrenkende osv mot noen, så da er vel disse "vitsene" lov mot jøder, pakkiser og negere også da uten at det er rasistisk, diskriminerende, ærekrenkende av den grunn? Helt enig med prinsipp.net! Endret 17. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Når folk får skrive krenkende vitser om hvite folk, så bør man få gjøre det om negere også Joa, men uansett hvor mye du hektisk prøver å ta igjen uansett metode, så kommer man nok ingen vei uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh crap, jeg vil ikke ut i en lang diskusjon om hva som definerer en folkegruppe og hva som skiller dem fra hverandre. Jeg syns bare, av prinsipp, at negervitser er litt mer "hysj hysj" som man ikke bæler ut om hvor det måtte være. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 G-R-E-A-T! Vi skal skrive om rasisme på tentamen imorgen flame (game) on? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Er du en niggerlover, Milanjo? Endret 17. desember 2009 av Arinomi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh crap, jeg vil ikke ut i en lang diskusjon om hva som definerer en folkegruppe og hva som skiller dem fra hverandre. Jeg syns bare, av prinsipp, at negervitser er litt mer "hysj hysj" som man ikke bæler ut om hvor det måtte være.Det er i orden. Jeg kan gå over til jødevitser. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oh crap, jeg vil ikke ut i en lang diskusjon om hva som definerer en folkegruppe og hva som skiller dem fra hverandre. Jeg syns bare, av prinsipp, at negervitser er litt mer "hysj hysj" som man ikke bæler ut om hvor det måtte være.Det er i orden. Jeg kan gå over til jødevitser. Vet du hvordan man får 50 jøder inn i en Opel Astra? To i forsetet, to i baksetet og 46 i askebegeret. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme hvor underholdende vitsene kan være syns jeg allikevel det bør være spart iom. hvor åpent forumet egentlig er. Det er lov å skrive krenkende svenskevitser og om folk fra nord norge, men ikke folk som er litt brun i huden altså? Det er forskjell. Et folkeslag som har blitt undertrykt i flere hundre år, vært slaver utrolig lenge, og de var ikke ordentlig frie før på 60-tallet i sørstatene i alle fall. Egne busser, benker, fontener, etc. Så se forskjellen, vær så snill. Noe annet er idiotisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er du en niggerlover, Milanjo? Hva om jeg nå hadde hatt en kjæreste som var mørk i huden? Det hadde gjort seg? Det er i orden. Jeg kan gå over til jødevitser. For all del. Jeg har noen på lager selv. 8) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme hvor underholdende vitsene kan være syns jeg allikevel det bør være spart iom. hvor åpent forumet egentlig er. Det er lov å skrive krenkende svenskevitser og om folk fra nord norge, men ikke folk som er litt brun i huden altså? Det er forskjell. Et folkeslag som har blitt undertrykt i flere hundre år, vært slaver utrolig lenge, og de var ikke ordentlig frie før på 60-tallet i sørstatene i alle fall. Egne busser, benker, fontener, etc. Så se forskjellen, vær så snill. Noe annet er idiotisk. Så du sier at samer ikke har blitt, og fortsatt blir krenket altså Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Adrian, kom deg på Skype Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ikke på samme måte som de mørkhudede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg