Licht Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg husker jeg ga en lang faen i pokemonhysteriet da det foregikk (sen barneskole), og derfor var jeg en asosial avviker. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 halp!nie skal banke meg! du er tilbake Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk solgt et bronsje Mew kort for 200kr, men måtte gi tilbake pengene siden han jeg selgte det til sladra til læreren at det var fake Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Pokemon eide, det er det ingen tvil om. Bare synd at det nå er masse tarda pokemon som ser ut som de er tegna av en CP-fyr på fem år. jaa! var på sfo i forbindelse med valgfag på skolen og jeg kjente ikke igjenn noen av "pokemonene" barna hadde med seg. de opprinnelige pokemon var mye kulere! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 halp!nie skal banke meg! Også utdyper vi ikke grunnen. xD Recently Listened Tracks (edit/see more) Lifehouse – Storm now listening Lifehouse – Storm just listened Lifehouse – Storm 13 minutes ago Lifehouse – Storm 18 minutes ago Lifehouse – Storm 23 minutes ago Lifehouse – Storm 28 minutes ago Lifehouse – Storm 33 minutes ago Lifehouse – Storm 39 minutes ago DETTE ER JO BARE SYKT! Jeg er så STOLT: ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker når folk begynte å sette klistermerker utenpå sånne energy-kort, ja. Det var da det begynte å dø ut her. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg skal bare ha langt hår igjen. *hint RPP* Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg er så STOLT: ^^ Huh, joa.. Tror jeg må skifte sang snart, men klarer liksom ikke å skifte midt i, og når den starter på nytt så glemmer jeg det alltid Slask: har du noen gang hadd langt hår?!? Endret 3. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Slask: har du noen gang hadd langt hår?!? Ja? Har nesten alltid hatt litt lengde på håret helt til de siste årene Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja? Har nesten alltid hatt litt lengde på håret helt til de siste årene hoho, jeg har alltid klipt meg 9mm maskin-sveis helt til de siste årene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Leif & Kompisane - Stranddag er en herlig sang! Jeg skal sovne til den og Sigvart Dagsland i natt. Natta søtinger, <3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Leif & Kompisane - Stranddag er en herlig sang! Jeg skal sovne til den og Sigvart Dagsland i natt. Natta søtinger, <3 Natta Smurf! Klarte tilslutt å skifte sang. NP: Muse - Knights of Cydonia Endret 3. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Leif & Kompisane - Stranddag er en herlig sang! Jeg skal sovne til den og Sigvart Dagsland i natt. Natta søtinger, <3 Natta Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror jeg må ta kvelden jeg og. Hører ferdig Knights of Cydonia nå, også beveger jeg meg mot badet, forså å bevege meg i retning min myke gode seng Godnatta folka Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror jeg må ta kvelden jeg og. Hører ferdig Knights of Cydonia nå, også beveger jeg meg mot badet, forså å bevege meg i retning min myke gode seng Godnatta folka natta til deg også da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) whoaaah, satt å syngte for meg selv her, så fikk jeg et knaaaak i kjeven swiiiit håom ællabææmaaa Endret 3. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 whoaaah, satt å syngte for meg selv her, så fikk jeg et knaaaak i kjeven sitter den fast? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal si det er kjedelig om natta. Hva bedriver dere? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Alle logger jo, vurderer nesten å legge meg tidlig i kveld uten å se en film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg