After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Stikker og lager nattmat. Snakkes forumfolkens. "Typa di"... :!: Bytt enten ut "T" med "R" eller skriv "typen din". Litt nyskjerighet er alltid bra. Hva synes du om måten jeg gjorde det på? Jeg vet det er grammatisk feil, men jeg skriver det alltid sånn. Henger igjen fra dialekta mi. Og tenker ikke over det. Likte skremselet ditt. Er det en dialekt der de sier det på den måten? Fint at du likte redigeringen min. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jess da. Har på Oslo Øst er det så mye a-endinger som overhodet mulig Jeg prøver dog å ikke skrive dialekt på forumet. NÅ går jeg og legger meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det en dialekt der de sier det på den måten?Det er nok det. Jess da. Har på Oslo Øst er det så mye a-endinger som overhodet mulig Jeg prøver dog å ikke skrive dialekt på forumet.Snakker sånn i Grenland også. Selv om Oslo Øst er enda verre med A-endingene sine. Prøver å unngå slike ekstreme eksempler selv som regel, men for gjort at det sniker seg inn her og der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det. Ble du dårlig? Straffen for å drive telefonsalg. Du hater meg virkelig nå du. Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det. How much? 15 kroner.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Å fy flate. Bjelleklang - Mercedes Benz. *skru av nettradioen* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 God natt, jævlar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oppdaterte akkurat signaturen min så bortskjemte snørrunger kanskje kan gjøre noe nyttig i jula i år også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ser Home Alone. Tenkte å se alle 4, men spørs om jeg orker. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 15 kroner.. 15 kr for 4 sjokoladeplater?! Hadde jeg sett et slikt tilbud, hadde jeg vært blakk, seriøst... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Er bare 1 og 2 som er bra så du kan skippe 3 og 4. Vellykket bursdags feiring i går. Fikk hjemmelaget pizza å øl + en tur på stam puben. Et - er det, Må på nav klokken 10 i dag visst ikke mister jeg attføringen eller arbeids avviklings penger eller hva pokker det heter nå. Toern henger seg litt opp av og til så måtte endre på det:) Endret 17. desember 2009 av Big tony Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det. Ble du dårlig? Straffen for å drive telefonsalg. Du hater meg virkelig nå du. Blir ikke så personelig så lenge du aldri ringer meg. Er bare 1 og som er bra så du kan skippe 3 og 4.Vellykket bursdags feiring i går. Fikk hjemmelaget pizza å øl + en tur på stam puben. Et - er det, Må på nav klokken 10 i dag visst ikke mister jeg attføringen eller arbeids avviklings penger eller hva pokker det heter nå. Nr. 2 er da fantastisk den og. Dog ikke så bra som den første. Har aldri giddet å se de andre og kommer aldri til å gjøre det heller. Gratulerer på etterskudd da. Fint du hadde en bra feiring. Endret 17. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 15 kroner.. 15 kr for 4 sjokoladeplater?! Hadde jeg sett et slikt tilbud, hadde jeg vært blakk, seriøst... Rait. Hehe. 15 pr stk. Glimti: Jeg ringer deg ikke med vilje uansett. Blir nummer 1 og kanskje 2. Har også hørt at 3 og 4 ikke er mye å skryte av. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Rait. Hehe. 15 pr stk. Haha, ante ugler i mosen, men jeg skylder på at klokka er halv tre midt på sorte natta og jeg fungerer ikke helt optimalt i topplokket. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det. Ble du dårlig? Straffen for å drive telefonsalg. Du hater meg virkelig nå du. Blir ikke så personelig så lenge du aldri ringer meg. Er bare 1 og som er bra så du kan skippe 3 og 4.Vellykket bursdags feiring i går. Fikk hjemmelaget pizza å øl + en tur på stam puben. Et - er det, Må på nav klokken 10 i dag visst ikke mister jeg attføringen eller arbeids avviklings penger eller hva pokker det heter nå. Nr. 2 er da fantastisk den og. Dog ikke så bra som den første. Har aldri giddet å se de andre og kommer aldri til å gjøre det heller. Gratulerer på etterskudd da. Fint du hadde en bra feiring. Skulle være 1 og 2. Men min dell har blitt litt slapp i toern etter mye knekkebrød på senga Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ahahaha, jeg elsker den ungen! Skremme pizzabudet med filmen! Hehe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 den delen av filmen er jo best Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Glimti: Jeg ringer deg ikke med vilje uansett. Fint, for jeg har egen telefonvakt... Skulle være 1 og 2. Men min dell har blitt litt slapp i toern etter mye knekkebrød på senga Det er vanelig å skylde på fylla, men på knekkebrød... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du skremmer meg, Glimti. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er det jeg lever for... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 He he. Det jeg mente å si er at min dell har fått et eller annet under eller inni toeren så tasten er litt treg Trenger forresten tips til hvordan jeg kan ta å få vekk det som er inni toeren uten å rasere hele tastaturet. For dere som ikke skjønner toer humor er for ung til det allikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg