Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Siden navnet mitt ikke er Lena så åpnet jeg også den.

Det som blakker meg er datautstyr til kjæresten som jeg VET han hadde blitt sjeleglad for.

Du kan selvsagt åpne siden du ikke er dama mi. :p

Hva slags hardware er det du har tenkt å kjøpe til typa di? Vurderte å kjøpe HD5770-skjermkort og skjerm til dama en stund. Vet hun hadde blitt glad for det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En stund siden jeg har blakket meg nå. Har blitt flink i det siste. :D

Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det.

LENA! IKKE ÅPNE DENNE SPOILEREN!

Jeg mener det!

IKKE PRØV DEG!

Jeg blir seriøst skuffa om du gjør det. Siste sjanse. Ikke åpne den neste. Da ødelegger du gaven min til deg.

BØØØØØØØØØØ

post-131018-1261003516.jpg

Du kan åpne den knewt.

Ganske tåplig å legge ut sånt. hva om noen nevner det!?

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Tuborg juleøl var overraskende godt.

De blå boksene med snøballer på?

Nå blei jeg usikker, men ja, tror det.

Trodde de bare økte mengden konditorfarge i vannet, men viste seg å være ganske allright :)

Angra faktisk på at jeg bare kjøpte en.

Juleøl er som regel godt det. FLott med litt farge på ølet.

Sitter med Rignes juleøl her nå. :fun::xmas:

Lenke til kommentar

L4r5:

Til jul kjøpte jeg bl.a. G19 Logitechtastatur, men har kjøpt både skjermkort og noen andre fikse ting før (broren min er it-konsulent, så han fikser det meste..) også kjøpte jeg ekstern harddisk en gang, og en gamingmus for ikke så lenge siden. Husker ikke helt modellen, men det var en fra G-serien til Logitech. Med slike lodd.

Lenke til kommentar
L4r5:

Til jul kjøpte jeg bl.a. G19 Logitechtastatur, men har kjøpt både skjermkort og noen andre fikse ting før (broren min er it-konsulent, så han fikser det meste..) også kjøpte jeg ekstern harddisk en gang, og en gamingmus for ikke så lenge siden. Husker ikke helt modellen, men det var en fra G-serien til Logitech. Med slike lodd.

Høres ut som typa di har gjort et varp med deg. :thumbup:

Alt i orden. Sjekk selv. :D

Jeg gjorde det bedre enn deg foresten.

Smertelig takk. Jeg kunne ikke dy meg selv. Måtte la det stå litt igjen for å pirre nysgjerrigheten hennes. :p
Lenke til kommentar
L4r5:

Skulle til å skrive det samme.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
L4r5:

Jeg tar gjerne deg hvis typen din ikke vil ha deg lengere :whistle:

Lenke til kommentar
L4r5:

Du vinner.

Tror ikke jeg noen sinne kommer til å få noe som faktisk står på ønskelista hos dama mi. Det betyr selvfølgelig heller ikke at jeg ikke setter pris på gavene :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
L4r5:

Alt i orden. Sjekk selv. :D

Jeg gjorde det bedre enn deg foresten.

Smertelig takk. Jeg kunne ikke dy meg selv. Måtte la det stå litt igjen for å pirre nysgjerrigheten hennes. :p

"Typa di"... :!: Bytt enten ut "T" med "R" eller skriv "typen din". :D

Litt nyskjerighet er alltid bra. Hva synes du om måten jeg gjorde det på?

Har faktisk tatt opp igjen lesing selv. Sliter med å sovne på kvelden og ender som oftest med laptopen i fanget. Nå har jeg bestemt meg for å lese istedet for. Koser meg faktisk nå :)

Lesing på sengen er alltid kos. Hva leser du nå for tiden?

Lenke til kommentar

Mamma anbefalte meg Gudfaren av Winegardner. Tar for seg tiden mellom film 1 og 2 og litt tiden mellom 2 og 3. Husker nå hvorfor jeg gikk så lei lesing. Litteratur på norsk er så tamt. Krimhylla til mamma inneholder kun bøker på norsk. Kanskje jeg må begynne å gå på biblioteket.

Edit: Skal faktisk legge meg og lese nå istedet for å rote bort halve natta på forumet :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar
"Typa di"... :!: Bytt enten ut "T" med "R" eller skriv "typen din". :D

Litt nyskjerighet er alltid bra. Hva synes du om måten jeg gjorde det på?

Jeg vet det er grammatisk feil, men jeg skriver det alltid sånn. Henger igjen fra dialekta mi. Og tenker ikke over det.

Likte skremselet ditt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...