Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Olum:

Egentlig enig der, men var en låt jeg absolutt ville ha NÅ, som jeg ikke gadd å dra på sjørøvertokt etter. Også hater jeg å kun ha single låter på iPod-en, må ha hele albumet/singelen, så da slo jeg til. Kostet trossalt bare 32,- for hele sulamitten.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Da har jeg vært flink storebror og vært hos søsteren min og hjulpet til å med å rive ned de gamle garderobeskapene, båret opp de nye (flatpakket så klart :love: ), hevet boss og papp og kjøpt gaver til begge søstrene mine, samt meg selv. Mest til meg selv. 8 bøker til 175 kr og en sovemaske med samme mønster som gardinene jeg hadde på rommet mitt da jeg var bebis :)

Og så har jeg fått søsteren min til å sperre av bildene av seg selv på Facebook sånn at kun vennene hennes kan se de, og ikke alle eller venners venner.

Så slipper jeg maset med det her og på MSN.

Lenke til kommentar
Invaders Must Die er forøvrig et utrolig fett album. Jeg driter i hva de "gamle" Progidy-fansene sier. Jeg synes virkelig det nyeste albumet er det feteste.

+1

Albumet er awesome. Er den stolte eier av Invaders Must Die Deluxe Edtition der hele albrumet kom som CD/DVD-versjon, og som vinylplater. I tilegg fulgte det med plakat, stencils og klistremerker. :wee: Invaders Must Die-EPen jeg nettopp kjøpte er forøvrig også et gullkorn. En remixa versjon av Invaders Must Die, en helt ny låt (Mescaline) og to fete remixer av Thunder. Vurderer faktisk å kjøpe Invaders Must Die Special Edition -albumet der det følger med en haugevis av remixer og live-opptak av godlåter fra orginalalbumet.

Lenke til kommentar

Endelig ferdig med eksamenstiden, tenkte jeg skulle takke meg selv og kjøpe meg noe jeg har lyst på.

Gikk så til platekompaniet i Bergen tidligere i dag(Egentlig litt for mye folk der rundt denne tiden,anyway..) for å kjøpe CoD:MW2, fant også Oblivien og Crysis Warhead til en fin pris.

CrysisW hadde et slikt gult cover fra EAgames merket som "classics", litt på samme måte som "platinum" på playstation. Gikk til kassen, ***** lang kø, men de som sto bak kassen gjorde en god jobb og det gikk heldivis fort framover. Når jeg kom fram til kassen sier personen bak at han må til lageret for å finne CrysisW og løper avgårde, han kommer så tilbake med et gult cover pakket inn i slik forseglet plastikk.

Nå har jeg akkurat tatt spillene ut i fra plastikkposen og skal til å kose meg med MW2 i natt før jeg tar bussen jeg tidlig i morgen, men så ser jeg det at det ikke er Crysis jeg fikk med fyren bak kassen, men Battlefield2 collection. :hmm:

jaja.. litt stresset vedkommende bak disken tydeligvis, og dumt av meg at jeg ikke sjekket kvitteringen eller så gjennom spillene før jeg forlot butikken. :whistle: Da har jeg uansett BF2 nå da, og så får jeg heller kjøpe Warhead en annen gang.

Ønsker forresten alle her i forumet en god førjulstid.

Lenke til kommentar
Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det.

LENA! IKKE ÅPNE DENNE SPOILEREN!

Jeg mener det!

IKKE PRØV DEG!

Jeg blir seriøst skuffa om du gjør det. Siste sjanse. Ikke åpne den neste. Da ødelegger du gaven min til deg.

Og så til det jeg skulle si til knewt:

Fuck ****** som koster mange hundre kroner som man vet kjæresten både hadde **** ***, men som står mitt i glaningen på deg når du går forbi den mest ****** *****butikken på kjøpesenteret. Sånt blakker meg.

Du kan åpne den knewt.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Tuborg juleøl var overraskende godt.

De blå boksene med snøballer på?

Nå blei jeg usikker, men ja, tror det.

Trodde de bare økte mengden konditorfarge i vannet, men viste seg å være ganske allright :)

Angra faktisk på at jeg bare kjøpte en.

Fuck Rema og gode tilbud. Kjøpte 4 Freia-plater idag. -.- Har ikke godt av det.

Jaaaa :( Klarte ikke å holde meg unna jeg heller. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...