Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 finnes den tråden? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fant ut at Kevin James (Doug fra Kongen av Queens) har en kjempe hot kone xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 finnes den tråden? Øhm...ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Oh, hva er det jeg hører? Jeg synes det høres ut som om noen roper på meg.. Vent? Ja! Der er det igjen! Det er min venn carlsberg som vil prate med meg på kjøkkenet *hente pils* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skål. Jeg drikker Rignes. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du skal i hvertfall ha creds får i det hele tatt ha baller til å spørre om noe sånt. Kanskje jeg skal spørre i fylla en gang. Spørre en venninne litt på kødd om hun vil være pulevennen min. Får jeg positivt svar, er det bare å kjøre på. Får jeg negativt svar, er det bare å le det bort. God idé. Skal prøves. Feig du er. Dog, god idè. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 finnes den tråden? Øhm...ja åja så den nå. haha jeg var jo nominert og kom til kvartfinaletråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Oh, hva er det jeg hører? Jeg synes det høres ut som om noen roper på meg.. Vent? Ja! Der er det igjen! Det er min venn carlsberg som vil prate med meg på kjøkkenet *hente pils* Gah, skulle ønske jeg hadde slike venner i kjøleskapet nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Dette er pokker meg den beste spillintroen som jeg noengang har sett i alle spill som er kommet ut i spillhistorien. Se filmen hos Youtube Endret 16. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 HerreJarmo, nå er jeg sliten! Stressa rundt i butikker i jalve dag. Nå er jeg tilnærmet blakk. Hadde egentlig gjort meg ferdig, men hva skjer? Jo, jeg kommer over den perfekte gaven. Som selvsagt ligger litt over det jeg hadde tenkt å bruke. Men shit happens. Når den var så perfekt så måtte jeg bare slå til. Glad jeg skal hjem til fatters i jula. Ellers hadde jeg ikke hatt råd til mat før på nyåret. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe orgasmens mysterier til venner. Men den var litt dyrere en forventet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg hadde tenkt å kjøpe orgasmens mysterier til venner. Men den var litt dyrere en forventet Du kan jo lære dem hemmeligheten? Det er gratis. Endret 16. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 WOPPA! 3 dager til julewin Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hah Adrian nå fornærmet vi / du han så han gikk sin vei Foresten Olum: WÆÆHÆHÆÆÆHAHAHA ! Næh. Var ikke derfor jeg gikk min vei. Så en film. Fikk faktisk ikke med meg at dere dro opp søstra mi igjen før nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe orgasmens mysterier til venner. Men den var litt dyrere en forventet Jeg er nødt til å dra denne litt lenger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå har jeg litt god samvittighet. Nettopp KJØPT et singelalbum fra The Prodigy på iTunes (Invaders Must Die EP for de som måtte lure). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dæven. Skal jeg først kjøpe et album, vil jeg gjerne ha den fysisk. Filer på PC-en er filer på PC-en samme om man har betalt for det eller vært på sjørøvertokt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg